۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 788845

بخش اطلاع رسانی نیروی امنیت داخلی لبنان از خنثی‌سازی طرح تروریستی یک شبکه تکفیری خبر داد که برای هدف قرار دادن سه محل تجمع غیرنظامیان برنامه ریزی کرده بود.

خنثی‌سازی یک طرح تروریستی در لبنان

به گزارش قدس آنلاین، بسام المولوی، وزیر کشور لبنان در جریان کنفرانسی مطبوعاتی خاطرنشان کرد: بخش اطلاع رسانی نیروی امنیت داخلی این کشور یک شبکه تکفیری- تروریستی را شناسایی کرد که اعضای آن تابعیت فلسطینی داشتند و اقدام به سربازگیری جوانان برای انجام عملیات انفجاری گسترده با کمربند انفجاری و موشک می‌کردند.

وی در ادامه افزود: بخش اطلاع رسانی نیروی امنیت داخلی طرح تروریستی این شبکه تکفیری را خنثی کرد که برای انفجار با جلیقه‌های انفجاری و انجام عملیات انتحاری جهت هدف قرار دادن سه محل تجمع غیرنظامیان برنامه ریزی کرده بود.

المولوی ضمن عرض تبریک به نیروهای امنیت داخلی گفته که آنها "قهرمانان این عملیات" هستند و "دستاوردهای آنها را در کشف مواد مخدر و انهدام شبکه جاسوسی" یادآور شد.

گفتنی است؛ چندی پیش هم دو سرباز سرباز ۱۸ و ۲۹ ساله  لبنانی در جریان درگیری با عمر بریس در حالی که سوار بر اسکوتر بود و تلاش کرد به زور وارد مقر ارتش در شهر «منیه» شود، کشته شدند.

یک روز پیش از این درگیری نیز نیروهای امنیت داخلی لبنان شماری از اعضای گروهی وابسته به داعش را که یک تبعه سوریه رهبری گروه را برعهده داشت، در شهر حومۀ «وادی خالد» در نزدیکی مرز سوریه کشتند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.