معاون وزیر و سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دیپلماسی همواره در خدمت اقتصاد کشور است و جوانان می‌توانند مرزها و افقهای جدیدی در این زمینه تعریف کنند.

دیپلماسی در خدمت اقتصاد کشور است

به گزارش قدس آنلاین، سعید خطیب‌زاده  در بازدید از کارخانه نوآوری مشهد در جمع خبرنگاران افزود: دولت کارهای زیادی در حوزه کمک به جوانان باید انجام دهد تا مرزهای دانش  در گام دوم انقلاب حرکت رو به جلو داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: دانش شاخص اقتدار، قدرت و کنشگری ایران اسلامی است که بخشی از آن نیز کمک به چرخه‌های اقتصادی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: به عنوان دستگاه دیپلماسی و  وزارت خارجه کمک خواهیم کرد تا با به خدمت گرفتن دیپلماسی، جوانان و نخبگان فعال در مراکز نوآوری وارد عرصه رقابت جهانی شوند.
خطیب‌زاده افزود: هرکجا دولت و نهادهای عمومی کشور در عرصه کمک به جوانان ورود کرده‌اند،پاسخ این اعتماد را به بهترین وجه دریافت کرده‌اند.
رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه ادامه داد: راه‌اندازی مراکز نوآوری در کشور اقدامی شایسته و قابل تقدیر است و از شهرداری مشهد نیز بابت این اقدام قدردانی می‌شود.
ایجاد کارخانه نوآوری با انعقاد تفاهمنامه‌ای در سال ۱۳۹۷ میان شهرداری مشهد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پایه گذاری شد. کارخانه نوآوری در ۱۸ دی ماه پارسال در مشهد بهره‌برداری شد.
دیدار با استاندار خراسان رضوی، دیدار با انجمن‌ استادان و دانشجویان خارج از کشور و حضور در جلسه اتحادیه دانشجویان مستقل از جمله برنامه‌های سفر یک روزه سخنگوی وزارت امور خارجه به مشهد است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.