رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: نمایندگان ورزش کارگری سال ۱۴۰۱ در چهار رویداد جهانی در رشته‌های فوتبال، کشتی ساحلی، شنا و فوتبال پنج نفره به رویدادهای جهانی اعزام خواهند شد.

ورزش کارگری ۴ رویداد بین‌المللی را پیش رو دارد

به گزارش قدس آنلاین، جواد رمضی اظهار کرد: سال‌آینده شاهد اتفاقات بزرگی در ورزش کارگری در رقابت‌های جهانی خواهیم بود. مسابقات شنا در فنلاند، فوتبال و کشتی ساحلی در ایتالیا و فوتبال پنج نفره که هنوز میزبانی دقیق آن مشخص نیست برگزار خواهد شد. حضور تیم‌های کارگری در این پیکارها با توجه به کاهش کرونا برای ما حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: برای رقابت‌های کشوری نیز برنامه و ایده‌های خوبی داریم که در صدد هستیم لیگ کارگری(استانی و کشوری) را در تقویم جدید فدراسیون اجرایی کنیم. لیگ ورزش کارگری در ۱۰ رشته ورزشی شامل کشتی، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال و چند رشته دیگر برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: رویکرد دیگر این فدراسیون در سال ۱۴۰۱ ورزش همگانی در قالب دوشنبه‌های ورزش در کارخانجات و واحدهای تولیدی است که در قالب کاروان ورزش و نشاط با رویکرد سلامت محوری خواهد بود.

رمضی همچنین آموزش را مهم‌ترین رویکرد این فدراسیون ورزشی برشمرد و افزود: تقویم ورزشی فدراسیون در مجمع عمومی به تصویب رسید که قرار است ضمن توجه به بحث آموزش و نیز راه‌اندازی کمیسیون‌های داوران، مرییان و ورزشکاران و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ کارگری در رقابت‌های بین‌المللی نیز شرکت کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به حجم برگزاری رقابت‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا، نمره پیشنهادی من به عملکرد فدراسیون ۱۸ است. در این مدت ۵۶ رویداد ورزشی در سطح کشور برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری بیان کرد: ورزشکاران در سال ۱۴۰۰ توانستند در رقابت‌های جهانی از جمله مقام نخست ورزش فوتبال امارات، جایگاه سومی در یونان و کاپ آسیا در ورزش پرورش اندام کسب کنند. در تقومی سال ۱۴۰۰ بیش از ۸۰ درصد در رویکرد و برنامه‌های خود موفق عمل کردیم.

رمضی یادآور شد: ورزشکاران سازمان یافته در بانک اطلاعاتی این فدراسیون ۵۶۰ هزار نفر هستند که از این تعداد تنها ۵ هزار نفر به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، همچنین مسابقات قهرمانی کشور ورزش کارگری از اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

گفتنی است که ۲۸۸ مجموعه ورزشی در سطح کشور برای قشر کارگری وجود دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.