اسرای فلسطینی اعلام کردند که قصد دارند پیش از ماه مبارک رمضان دست به اعتصاب غذای گسترده بزنند.

اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از قصد خود برای اعتصاب غذا خبر دادند.

بر اساس این گزارش، اسرای فلسطینی با ارسال پیامی به شبکه خبری المیادین اعلام کردند که پیش از ماه مبارک رمضان دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

اسرای فلسطینی اعلام کردند: رژیم اشغالگر بر این اساس که ما هیچ یار و یاوری نداریم با ما رفتار می کند.

اسرای فلسطینی در حین حال حمایت رسانه ای از خود به منظور تحرک ملت ها و تاثیرگذاری بر سازمان ها و نهادهای بین المللی و افکار عمومی را خواستار شدند.

گفتنی است؛ پیش ازاین هم اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در حال آماده شدن برای آغاز اعتصاب غذای باز از ۲۵ ماه جاری میلادی هستند.

باشگاه اسیران فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، آماده شدن اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی برای آغاز اعتصاب غذا، اقدامی برای مطالبه یک سری از خواسته‌های حیاتی است و مدت زمان این اعتصاب غذا به سطح پاسخگویی مدیریت زندان‌های رژیم اشغالگر به خواسته‌های اسرا بستگی دارد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، تعلیق ۳۳ روزه اقدامات مقاومتی اسرای فلسطینی با نافرمانی و  شورش علیه قوانین زندان‌های رژیم صهیونیستی، به معنای پایان مقابله و مقاومت و درگیری کنونی آنها نیست، بلکه این نزاع‌ها به مرحله آمادگی برای آغاز اعتصاب غذای باز تا زمان تحقق خواسته‌ها و حفاظت از دستاوردهای آنها انتقال یافته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.