رییس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال طرح محدودیت تردد در هسته مرکزی شهر و محدوده حرم مطهر رضوی به دلیل ازدحام خودرو و ترافیک سنگین خبر داد.

طرح محدودیت تردد در هسته مرکزی مشهد در حال اجراست

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: با توجه به تراکم خودروهای شخصی و ترافیک پرحجم در اطراف حرم رضوی، طرح محدودیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده که تا پایان شب ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در محدوده میدان شهدا به سمت حرم رضوی، چهارراه دانش به سمت حرم، میدان شهید گمنام و میدان شهدای گوهرشاد به سمت حرم مطهر رضوی تا زمانی که با افزایش تردد و ترافیک در این محدوده‌ها مواجهیم، ادامه خواهد یافت که طرح برای خودروهای شخصی اجرا می‌شود و تردد برای ناوگان حمل و نقل عمومی بلامانع است.

سرهنگ دهنوی اضافه کرد: همچنین با توجه به رویکرد کاهش سوانح رانندگی، طرح برخورد با رفتارهای پرخطر و رانندگان حادثه‌آفرین از دیروز در معابر مشهد آغاز شده و بر اساس آن رانندگی با سرعت بیشتر از ۸۰ کیلومتر تخلف است و اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: همچنین در این طرح رانندگانی که تکرار تخلف افزایش سرعت داشته باشند، به عنوان راننده پرخطر به مقام قضایی معرفی و خودرو آنها توقیف خواهد شد.

طبق اعلام استاندار خراسان رضوی، از روزهای پایانی پارسال تاکنون بیش از ۴ میلیون زائر وارد مشهد مقدس شده‌اند.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.