استاندار خراسان رضوی گفت: امسال پس از ۲ سال افتخار میزبانی از زائران بارگاه منوری رضوی نصیب استان ما شده است و با وجود اینکه تاکنون حدود ۴ میلیون زائر وارد مشهد شده‌اند موضوع اسکان آنان به خوبی مدیریت شده است.

آگاهی از وضعیت اسکان مشهد با شماره‌گیری سامانه ۱۳۷/ اسکان زائران به خوبی مدیریت شده است

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری در حاشیه بازدید از کمیته‌های ستاد خدمات نوروزی مشهد با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به حجم و تراکم زائران در برخی موارد مشکلاتی جزئی پیش آمد که با تصمیم‌گیری به موقع مسئولان برای رفع این مشکلات اقدام شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون حدود ۸۰۰ هزار نفر در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های رسمی و بخش‌های دیگری که از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مجوز دارند، سکنی گزیده‌اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نظری با اشاره به تهمیدات اسکان تعدادی از زائران در مدارس شهر مشهد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، بیان کرد: در بخش اسکان اضطراری سعی شد تا موضوع اسکان در سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌ها، حسینیه‌ها و مساجد فراهم شود تا هیچ مشکلی در مورد اسکان زائران شکل نگیرد. زائرانی که در خصوص اسکان دچار مشکل هستند با شماره تلفن ۱۳۷ تماس برقرار کنند تا شرایط اسکان آن‌ها فراهم شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.