مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: حامیان ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به یتیمان و فرزندان محسنین در این شهرستان طی یک سال گذشته کمک کردند.

۴۳ میلیارد ریال به یتیمان در سبزوار کمک شد

به گزارش قدس انلاین، محمد داورزنی  افزود: تعداد ایتام نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار ۴۲۰ نفر است که  ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آنها کمک شده است.

وی ادامه داد: همچنین فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد هزار و ۹۲۸ نفر بودند که از طریق حامیان ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به آنها کمک شده است.

این فرزندان کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آن که پدرشان در قید حیات است اما به دلیل بیماری یا زمینگیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار با بیان اینکه هم اینک ۳۸۱ نفر  در این شهرستان بدون  حامی هستند گفت: خیران و نیکوکاران با بهره گیری از فرصت ماههای پر فضیلت شعبان و رمضان به کمک فرزندان ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین بشتابند.

داورزنی افزود: حامیان برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین می توانند به واحد ایتام سبزوار واقع در میدان دروازه عراق ساختمان قدیم کمیته امداد سبزوار مراجعه و یا با شماره  ۰۵۱۴۴۲۶۲۳۳۳ تماس بگیرند.

۲۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در قالب ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.