درراستای سفررییس جمهورو هیات دولت به استان خراسان رضوی،سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهورورئیس بنیادشهید وامور ایثارگران کشوربعنوان نماینده عالی دولت درفریمان حضوریافت و با مردم این شهرستان به گفت و گو پرداخت.

دیدارچهره به چهره نماینده عالی دولت بامردم فریمان

به گزارش قدس آنلاین؛ وی پس ازادای احترام به مقام شامخ شهداء ؛بااقشارمختلف مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

قاضی زاده هاشمی درادامه این سفر با خانواده شهید نیکوخصلت وآزاده وجانباز۴۰درصدمحمدرضاغلامی جامی دیدار کرد وی در این دیدار با اشاره به ولایتمداری وبصیرت جامعه ایثارگری افزود:ماازهرفعالیتی که موجب زنده ماندن یادونام شهداوایثارگران درجامعه شود حمایت میکنیم.
وی درادامه باشرکت درمراسم کلنگ زنی اراضی مسکن ملی۹۰۰واحدی فریمان،براختصاص بخشی از این واحدهابه جامعه ایثارگری فاقدمسکن تاکیدکرد.  

 این مقام مسئول درپایان،باحضوردرمراسم دیدارچهره به چهره بامعتمدین واقشارمختلف مردم که درمحل سالن شهیدمطهری(ره)اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فریمان برگزار شد؛پس ازاستماع مشکلات  ازسوی نمایندگان جامعه ایثارگران،صاحبان صنایع، دهیاران،شوراهای اسلامی شهروروستا،کشاورزان و دامداران این شهرستان خاطرنشان کرد:دولت مردمی براساس نگاه ونیازمردم سیاستگذاری وآن سیاست ها را دنبال وبرای رفع آنها برنامه ریزی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    چرا این قدر دیر و باتاخیر ۲ روزه خبر حضور معاون رییس جمهور در فریمان را گذاشتین ان هم کپی از سایت های صداوسیما و... !!!!
  • پناهیان ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    سلام و درود بر شما چرا این خبر خیلی دیر انعکاس داده شده - من خبر کاملشو در خبرگزاری های دیگه دو سه روز پیش دیدم-بهتر نیست روزنامه قدس که روزنامه ای قدیمی و با کلاس است این موضوع را جدی بگیرد و اخبار فریمان را در کمترین زمان انعکاس دهد. باتشکر از خبرنگاران زحمتکش - پناهیان