نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام محمد اصلانی در مشهد، حکایت از نفرت و انزجار آنان نسبت به جریان تکفیری و استکبار جهانی است.

حضور مردم در مراسم تشییع شهید اصلانی نشانگر نفرت آنان از جریان تکفیری است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور گسترده مردم حکایت از دو موضوع دارد که نخستین آن نفرت و انزجار مردم نسبت به استکبار جهانی و جریان تکفیری است که پیاده نظام آمریکا بوده و ثابت می‌کند که مردم چقدر با استکبار دشمن هستند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: دومین موضوع، علاقه مردم به جریان و تبار روحانیت است که با حضور پرشور خود در این مراسم ارادت و احساسشان را به روحانیت نشان می‌دهند.

گفتنی است؛ فردی تکفیری روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام هشتم(ع) با چاقو به سه روحانی حمله و آنان را به شدت مجروح کرد.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی یکی از این روحانیان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و دو روحانی دیگر شامل حجت‌السلام(پاکدامن و دارایی) در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بستری شده‌اند.

هر سه روحانی مزبور که هدف این سوء قصد قرار گرفته‌اند، از فعالان جهادی و فرهنگی و ساکن در منطقه قلعه ساختمان(شهرک شهید رجایی) از مناطق حاشیه شهر مشهد بوده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.