نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی از سفر رییس جمهور طی روزهای آینده به ورامین خبر داد و گفت: توسعه خدمات درمانی مطالبه مهم در سفر رئیس جمهور به دشت ورامین است.

رئیس جمهور کشورمان به زودی به ورامین سفر می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، حسین نوش آبادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز فن‌آوری هسته‌ای خاطرنشان کرد: به ثمر رسیدن فناوری هسته‌ای یک غرور ملی است و این امر به ثمر نمی‌رسید مگر با شهادت دانشمندان این سرزمین تا بتوان با بهره مندی از این علم به بزرگی در دنیا افتخار نمائیم؛ ایران به برکت خون شهدا جز ۱۰ کشور برتر دنیا می باشد که خود یک افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبر بزرگوارمان و زحمتکشان این کشور است.

وی ادامه داد: با رسیدن به فن آوری علوم هسته‌ای ایران از بسیاری موارد بهره‌مند می‌گردد و این مهم در موارد علمی، اجتماعی، پزشکی و دیگر صنایع به کار می‌رود و اهدافی صلح آمیز در پی آن نهفته نه مسائل نظامی تا بتواند به مردم خود خدمت کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشور حوادث تلخ و شیرین را در حال تجربه است که شهادت دو تن از سربازان امام صادق (ع)  در مشهد مقدس که توسط عوامل مزدور و بیگانه به انجام رسید از جمله تلخ‌ترین رخدادهای کشورمان بوده تا با حربه دشمنان برای تفرقه میان شیعه و سنی باشد.

وی اظهار کرد: تاکنون در بسیاری از نقاط کشور شهادت روحانیون با هدف اختلاف میان مسلمانان و تعارض بین کشورهای همسایه برای ایجاد فضای بی اعتمادی با تحریک عوامل و عنصرها رخ داده است.

نوش آبادی بیان کرد: باید مراقب بود به حوزه امنیتی خدشه وارد نشود؛ چرا که ایجاد حوادث در اقسا نقاط کشور جزو طراحی دشمنان است ولی هوشیاری سربازان نظام ایران اسلامی توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد؛ امروزه در جنگ تهاجمی ترکیبی دشمن قرار گرفته ایم و استفاده از فضای سایبری جز تمهیدات می‌باشد و طبق فرموده رهبر انقلاب باید ما نیز در مقابلش موضع تهاجمی بگیریم و از طریق سیستم‌های رسانه‌ای و ابزارهای مختلف جهت تبیین مسائل بهره ببریم.

نماینده دیار پانزده خرداد گفت: دشمن در صدد نارضایتی عمومی است و سعی در ایجاد تنش میان ملت مسلمان دارد و باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه به زودی رئیس جمهور کشورمان به ورامین سفر خواهد کرد و باید با استفاده از این فرصت برای خدمت به مردم بهره برد گفت: طی هر جلسه با رئیس جمهور در چهار مورد گذشته از وی برای سفر به ورامین دعوت کرده ام و دیگران نیز برای این امر زحمت می کشند تا اتفاق خوش آینده رخ دهد؛ رئیس جمهور با اختیارتی که دارد می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ این منطقه را رقم زند و چشم و امید شهروندان به این حضور می‌باشد؛ لذا مشکلات و مطالبات مردم را برای این سفر اولویت بندی کرده ایم که دستاورد اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: استقرار سامانه ریلی و بهره مندی از سیستم قطار شهری یا مترو از جمله انتظارات است؛ چرا که روزانه ۲۰۰ هزار نفر سفر روزانه مردم شهرمان به نقاط مختلف است که از طریق سامانه مسافری جاده‌ای و ریلی انجام می‌شود و باید این امر حل شود و به سرانجام برسد.

این نماینده مجلس اشاره کرد: توسعه راه‌های مواصلاتی برای خروج از بن بست از دغدغه‌های اصلی بشمار می‌رود که برنامه ریزی هایی شده ولی احداث راهی دیگر به سمت تهران جز مهمترین خواسته عمومی می‌باشد که مطرح نیز گردیده و دستوراتی صادر شده است.

وی ادامه داد: افزایش حق آبه سد ماملو برای تأمین آب شرب و کشاورزی نیاز اصلی این منطقه است و باید حق مردم ادا شود و سال آینده طرح انتقال پساب تهران برای کشاورزی منطقه به احتمال زیاد بهره مند می‌شویم که برای این پروژه بودجه مصوب شده و طرح تأسیسات فاضلاب که جز طرح‌های ملی است از جمله برنامه‌هایی خواهد بود که جز خواسته‌های اصلی در نظر می‌باشد.

نوش آبادی با بیان اینکه توسعه امکانات و خدمات بیمارستانی از خواسته‌های مهم در سفر رئیس جمهور بوده چرا که نیاز اساسی منطقه است افزود: نهاده‌های کشاورزی نیز به عنوان مطالبات مهم خواهد بود؛ این امر بواسطه فعالیت دامداران و کشاورزان باید حل شود و به سرانجام برسد.

نوش آبادی اظهار کرد: مسائل انتصابات که در منطقه مورد سوال است باید روشنگری شود؛ چرا که با تغییر دولت‌ها چنین رخدادهایی رایج است و این امر ابزار تحقق عینی به شعارها است.

وی بیان کرد: فصل جابجایی، اختلافات را به وجود می‌آورد که این امر نباید رخ دهد و نمایندگان نباید دخالتی داشته باشند ولی باید نظارت بر امور باشد.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره در آغاز فعالیت مجلس یازدهم درباره نمایندگان تاکید کرد: نمایندگان نباید در عزل و نصب دخالت کنند اما باید در ریل‌گذاری این امر دخیل باشد.

نوش آبادی بیان کرد: باید معیار برای انتخاب باشد ولی اگر شایسته سالاری نباشد و فامیل سالاری و رفیق سالاری برای انتصاب مدیر باشد معضل ایجاد خواهد کرد و حال فصلی که می‌تواند همدلی ایجاد کند، نباید منجر به اختلاف شود و افراد باید از این امر پرهیز کنند و برای خدمت به مردم گام بردارند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.