مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج وزارت ارشاد در آستانه برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از ارائه مطالب جدید و نوآورانه استقبال کرد.

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم؛ عرصه ظهور نوآوری‌ها

حامد منیری مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج وزارت ارشاد گفت: در دو سال گذشته که با شیوع بیماری کرونا در کشور مواجه بودیم، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت حضوری برگزار نشد؛ اما امسال این رویداد قرآنی به صورت حضوری برگزار می شود. 

بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با مجوز ستاد کرونا، از ۱۵ رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع)، تا ۲۷ رمضان (۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) به صورت حضوری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

البته این رویداد مجازی هم برپا خواهد بود؛ علاقه مندان می توانند با مراجعه به به نشانی www.iqfa.ir از بخش‌های مختلف فروشگاهی و محتوایی نمایشگاه بازدید کنند. نمایشگاه قرآن امسال با شعار «قرآن کتابِ امید و آرامش» برگزار می‌شود.

منیری این نوید را هم داد که با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد فعالیت‌های قرآنی، ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از هرگونه طرح جدید و نوآورانه قرآنی در راستای هر چه بهتر و تخصصی‌تر برگزار شدن این نمایشگاه استقبال و حمایت می‌نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.