قدس آنلاین :فرماندار اصفهان گفت: مبارزه با مواد مخدر، نیازمند فرهنگ سازی، برنامه‌های همه‌جانبه و عزم راسخ است و برای ایمن‌سازی جامعه و مهار اعتیاد باید یک مبارزه همه جانبه داشته باشیم.

مبارزه با مواد مخدر نیازمند فرهنگ سازی و عزم راسخ است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ،فضل‌الله کفیل در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان اصفهان افزود :باید تمام دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و نهادهای مختلف دست به دست هم بدهند تا با تقویت باورهای دینی در راستای مقابله با مواد مخدر گام بر دارند.
وی تصریح کرد: تردیدی نیست که عمده‌ترین برنامه برای تحقق این امر، پیشگیری است که آموزش، برنامه‌های تفریحی و سرگرمی برای جوانان، اقدامات فرهنگی، فیلم، سخنرانی و همایش و به‌کارگیری مجموعه اقدامات هدفمند و موثر برای کاهش بروز اعتیاد از ابعاد گوناگون این امر است.
فرماندار اصفهان از کمپ‌های ترک اعتیاد به عنوان یکی از ابزار کمک به درمان و جدایی معتادان از اعتیاد نام برد و گفت:کمپ‌ها باید استانداردهای لازم را رعایت کنند.
وی افزود: برای نظارت بر کمپ‌ها،کمیته بازرسی تشکیل شده و ضمن بازرسی دوره‌ای برای جلوگیری از عوارض و خسارت جبران ناپذیر احتمالی با کمپ‌های متخلف در کوتاهترین زمان برخورد قانونی می‌شود.
کفیل در پایان خواستار شناسایی خیران برای تأمین هزینه‌های ترک اعتیاد معتادان بی بضاعت معرفی شده از سوی اداره بهزیستی شهرستان اصفهان شد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.