عضو انصارالله یمن گفت: اگر حمایت برخی از نظام‌های عربی و ترکیه از رژیم صهیونیستی نبود، این رژیم نمی‌توانست به قدس یورش ببرد.

اگر حمایت نظام‌های عربی نبود، اشغالگران نمی‌توانستند به قدس یورش ببرند

به گزارش قدس آنلاین، محمد البخیتی گفت: باید از فداکاری، هوشیاری و همبستگی ملت فلسطین استفاده کرد و اقدام راهبردی علیه اشغالگران صورت گیرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن درباره یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی گفت: اگر برخی از کشورهای عربی و اسلامی از امکانات نظامی، اقتصادی و امنیتی خودشان به نفع اسرائیل استفاده نمی‌کردند، این رژیم، چنین اقدامی انجام نمی‌داد. همکاری‌های اقتصادی، امنیتی و نظامی بین بعضی کشورهای عربی و اسلامی با این رژیم وجود دارد و موضوع خطرناکتر آن است که بسیاری از این دولت ها، در جبهه واحد با رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت قرار گرفته اند.

وی گفت: ملت فلسطین ترس را کنار گذاشته و با اجرای عملیات، ترس را به داخل جامعه اسرائیل منتقل کرده است. ملت فلسطین به خوبی به وظیفه اش عمل می‌کند و توپ در زمین امت‌های عربی و اسلامی است. ما ملت‌های عربی و اسلامی و نیز محور مقاومت باید بر اساس دیدگاه راهبردی عمل کنیم.

آمریکا تقویت روابط بین عوامل خودش در منطقه را به سود واشنگتن می‌داند و به همین علت شاهد نزدیک شدن سعودی و امارات از یک سو و قطر و ترکیه از سوی دیگر بودیم.

صهیونیسم جهانی به خوبی می‌داند که موضوع مسجدالاقصی، موضوعی است که همچنان نگاه همه مسلمانان در سراسر جهان را به خودش جلب می‌کند. به همین علت، آن‌ها تلاش می‌کنند به صورت تدریجی با یورش به مسجدالاقصی، ارتباط مسلمانان را با آن قطع کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.