۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر: 797239

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور از کشف بیش از ۸ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در بازرسی از یک انبار توسط بسیج و نیروی انتظامی نیشابور خبر داد.

کشف انبار روغن موتور احتکار شده در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، علی نیک یاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در نیشابور از کشف ۸۲۰۰ لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار توسط بسیج و نیروی انتظامی نیشابور خبر داد و اظهار کرد: در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های مقابله با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، معاونت اطلاعات ناحیه و پلیس اطلاعات ناجا از احتکار مقدار زیادی روغن موتور در یکی از انبارهای نیشابور مطلع شدند و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطلاعات لازم، طی هماهنگی با مرجع قضائی، بازرسان صمت  و حضور پلیس اگاهی ناجا، از این انبار بازدید شد که در نتیجه  ۸۲۰۰  لیتر روغن موتور ایرانی و خارجی احتکار شده کشف شد.

نیک یاد با بیان این که ارزش این روغن‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: انبار مذکور پلمب و پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.