۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 798057

بانک اطلاعاتی همان طور که از نامش نیز پیداست، مجموعه ای عظیم از اطلاعات مختلف پیرامون یک موضوع خاص است. این بانک های اطلاعاتی جنبه ی آگاهی بخشی دارند. به این معنی که با استفاده از بانک اطلاعاتی می توان در مورد آن موضوع خاص اطلاعات زیادی به دست آورد. اطلاعاتی که در درک بهتر آن کمک خواهد کرد.

معرفی بانک اطلاعات ساختمان سایت درساخت

اما در مورد بانک اطلاعات ساختمانی باید اشاره کنیم که چنین بانک هایی بیشتر به درد بازاریابی می خورند. در واقع با درج اطلاعات ساختمان های در حال ساخت و پروژه های ساخت و ساز، می توانند به تمام افرادی که در این حوزه مشغول به کار می باشند، کمک کنند که مشتریان بیشتری به سمت خود جذب کنند.

درساخت

بانک اطلاعات ساختمان چیست ؟ اساسا چرا یک فروشنده یا ارائه کننده ی خدمات ساختمانی به چنین چیزی احتیاج دارد

معرفی پروژه های در حال ساخت

مهم ترین بخش یک بانک اطلاعاتی، همین معرفی پروژه های ساختمانی در حال ساخت است. شما با استفاده از یک بانک اطلاعات ساختمانی جامع و کامل خواهید دانست که در چهار گوشه ی شهر، چه ساختمان هایی در حال ساخت هستند و چه پروژه هایی کلید خورده اند. با توجه به این که مشتریان اصلی خدمات و مصالح ساختمانی، همین پروژه های در حال ساخت می باشند، می توانید اهمیت این موضوع را درک کنید. با استفاده از این اطلاعات می توانید به سراغ این ساختمان ها بروید و محصولات یا خدمات خود را عرضه کنید. یا این که با استفاده از پیامک های تبلیغاتی، بازار هدف خود را نشانه گرفته و فروش بیشتری را تجربه کنید.

شماره تلفن پیمانکاران ساختمانی

اگر شغلتان مربوط به ساختمان سازی است، پس به خوبی می دانید که تصمیم گیرنده ی نهایی در موضوع ساختمان سازی پیمانکاران و سازندگان هستند. این پیمانکار است که تصمیم می گیرد از کجا خرید کند یا این که چه مصالحی را برای سازه ی خود به کار بگیرد. بنابراین اگر می خواهید که فروش بیشتری داشته باشید، اولین کارتان این خواهد بود که به پیمانکاران ساختمانی دسترسی پیدا کنید.

یکی از بزرگترین مزایای یک بانک اطلاعات ساختمانی، این است که شماره تلفن سازندگان و پیمانکاران را در اختیار شما قرار می دهد. آیا می خواهید شماره تماس پیمانکار فلان پروژه که در منطقه ی ۱ در حال ساخت است را داشته باشید؟ خب کافیست سری به این بانک اطلاعات ساختمانی بزنید و نام پروژه را جستجو کنید. به این ترتیب فورا به شماره تلفن مورد نظرتان دست پیدا خواهید کرد. می توانید یک پیامک تبلیغاتی برای این شماره ارسال کنید و به پیمانکار یادآور شوید که شما هم خدمات مورد نظرش را ارائه می کنید.

مزیت بزرگ این کار، ارتباط مستقیم با شخص تصمیم گیرنده است. به هر حال اگر می خواهید فروش بیشتری داشته باشید، باید ارتباطی مستقیم با پیمانکاران و سازندگان ساختمانی ایجاد کنید. ارتباطی که قطعا به شناساندن شما کمک شایانی خواهد کرد.

آدرس پروژه های ساختمانی

یکی دیگر از بهترین مزایای داشتن یک بانک اطلاعات ساختمانی برای افراد این است که می توانند آدرس پروژه های مورد نظر خود را به سادگی به دست آورند. مثلا اگر می خواهید به دنبال پروژه های در حال ساخت مسکونی در منطقه ۵ تهران بگردید، کافیست که جستجوی خود را به این منطقه محدود کنید و لیست تمام ساختمان های در حال ساخت آن جا را به دست آورید. با استفاده از آدرس پروژه های ساختمانی می توانید خیلی ساده و راحت بازاریابی درست تری داشته باشید. مثلا تصور کنید که می خواهید بنر تبلیغاتی در سطح شهر بگذارید. با استفاده از یک بانک اطلاعات ساختمانی می توانید متوجه شوید که بیشترین تعداد ساختمان های در حال ساخت، در کدام یک از مناطق تهران هستند. به این ترتیب بنر خود را آن جا نصب می کنید تا در معرض دید سازندگان ساختمان های مربوطه باشد.

امکانات ویژه ی ساختمانی

از دیگر مزایای یک بانک اطلاعات ساختمانی این است که می توانید امکانات ویژه ی هر یک از ساختمان ها را بدانید. کدام یک از ساختمان ها دارای استخر هستند؟ قرار است کف آن ساختمان به چه صورت کار شود؟ سرامیک خواهد بود یا پارکت؟ نمای آن به چه شکل است؟ چه امکاناتی خواهد داشت؟ آیا این امکانات با شغل شما مرتبط هستند؟ در چنین شرایطی می توانید ساختمان هایی را پیدا کنید که ارزش بازاریابی و تبلیغات را دارند. در واقع با استفاده از یک بانک اطلاعات ساختمانی، می توانید به شکل هوشمندانه ترین؛ تبلیغات خود را انجام دهید و محصول خود را به دست بازار هدف برسانید.

بانک اطلاعات ساختمان درساخت

معرفی بانک اطلاعات ساختمانی در ساخت

وب سایت در ساخت، دارای یکی از کاملترین بانک های اطلاعات ساختمانی کشور است. در این بانک اطلاعاتی، حتی کوچک ترین و گمنام ترین ساختمان های در حال ساخت تهران نیز فهرست شده اند. به این ترتیب شما می توانید بهترین استراتژی تبلیغاتی را برای خودتان دست و پا کنید.

اما اجازه بدهید با دقت بیشتری به مزایای این بانک اطلاعات ساختمانی اشاره کنیم:

وب سایت در ساخت، از بنیان گذاران جمع آوری اطلاعات ساختمانی است. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که کار خود را به نحو احسن انجام می دهد. در واقع برخلاف خیلی از روش های جمع آوری اطلاعات، شیوه ی گردآوری اطلاعات ساختمان های در حال ساخت تهران و حومه در این بانک اطلاعاتی، بسیار دقیق و سیستماتیک است. بنابراین احتمال خطا و اشتباه در آن بسیار کم است.

تمامی اعضای تیم وبسایت در ساخت، وسواس فوق العاده ای در جمع آوری اطلاعات صحیح و درست دارند. همان طور که می دانید در مورد بازاریابی، مهم ترین چیز این است که اطلاعات به روز و آپدیت داشته باشید. این مسئله در حوزه ی اطلاعات ساختمانی اهمیتی دو چندان پیدا می کند. به همین دلیل است که عموما توصیه می شود که بانک اطلاعات ساختمانی خود را از جایی تهیه کنید که به صحت اطلاعات آن اطمینان دارید.

مثلا یک دیتابیس ساختمانی که شماره تلفن سازندگان را اشتباه درج کرده باشد، اساسا به هیچ دردی نخواهد خورد و حتی ممکن است آسیب زننده نیز باشد. شما برای بازاریابی محصول خود نیازمند اطلاعات صحیح هستید و در این میان هیچ چیز مهم تر از شماره تماس درست و دقیق سازندگان نخواهد بود.

از دیگر مزایای بانک اطلاعاتی در ساخت، این است که به طور مداوم به روز و آپدیت می شود. به این معنی که اگر ساختمان جدیدی در تهران یا حومه کلید بخورد و در حال ساخت باشد، اطلاعات آن در بانک اطلاعاتی مربوط درج خواهد شد. در واقع این بانک اطلاعاتی هرگز عقب نمی ماند و همواره اطلاعات دست اول را به مشتریان خود ارائه می کند.

درساخت

بهترین بانک اطلاعات ساختمانی

جامع است:به این معنی که تمامی پروژه های ساختمانی در حال ساخت تهران، در این دیتابیس فهرست شده اند و چیزی از قلم نیفتاده است.

رای تمام مشاغل ساختمانی مناسب است: فرقی نمی کند که فروشنده ی مصالح ساختمانی هستید یا نصاب آسانسور یا پارکت! چرا که به هر حال نیازمند چنین اطلاعاتی هستید تا بتوانید بازاریابی بهتری داشته باشید. در واقع هر کسی که به نحوی با یکی از مشاغل ساختمانی سر و کار دارد، نیازمند داشتن چنین بانک اطلاعاتی است.

 آپدیت می شود: روزانه حدود ۵۰ پروژه ی جدید به آن افزوده می شود. به این ترتیب شما می توانید مشتری های جدیدی داشته باشید و مدام کسب و کار خود را رونق ببخشید!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.