نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن با فتنه‌انگیزی به دنبال تغییر الگوهای رفتاری و تضعیف گفتمان مقاومت است و می‌خواهند فضا را تاریک کنند.

 دشمن با فتنه‌انگیزی به دنبال تضعیف گفتمان مقاومت است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های کنگره بزرگداشت شهدای روحانی گفت: روحانیون و خبرنگاران در یک میدان جهاد مشترک هستند و همانطور که جهاد تعطیلی ندارد و محدود به قتال نیست، مومن هم همواره با زبان و قلمش جهاد می‌کند.

وی با بیان اینکه باور داریم که جهاد عرصه‌های مختلفی دارد، افزود: روحانیون و خبرنگاران، جهادگران عرصه تبیین هستند و امروز این عرصه به دلایل مختلف مقدم با سایر جهادها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه جهاد تبین را همان جهاد اکبر برشمرد و گفت: دشمن شکست خورده در تمامی عرصه‌ها امروز با تحریف، فریب و شبهه افکنی به جنگ باورهای جامعه ما آمده و جهادگرانی که در این عرصه می‌توانند ایستادگی کنند خبرنگاران و روحانیون هستند که می‌توانند دشمن را عقب بزنند.

حاجی صادقی اطلاع‌رسانی درست و به موقع را یک بعد جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با فتنه‌انگیزی به دنبال تغییر الگوهای رفتاری و تضعیف گفتمان مقاومت است و می‌خواهند فضا را تاریک کنند و ما امروز بیشترین حرکت را باید در عرصه تبیین داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.