دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم نظارت های میدانی بر عملکرد دادسراها و پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۱۲ بازدید کرد.

دادستان تهران سرزده از دادسرای ناحیه ۱۲ بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید سرزده از دادسرای ناحیه ۱۲ تهران بر تسریع در رسیدگی‌های قضائی و تکریم مراجعان تأکید کرد.

دادستان تهران با حضور در بخش‌های مختلف دادسرای ناحیه ۱۲، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضائی قرار گرفت و ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، توصیه‌ها و تذکرات لازم را با هدف بهبود روند امور، خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه نمود.

دادستان تهران در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد و اظهار داشت: همکاران قضائی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران همچنین در دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.