وزیر دادگستری ابراز امیدواری کرد که تلاش‌ها و زحمات انجام شده برای اجرای سند تحول دولت مردمی موثر واقع شده و گره‌ای از مشکلات مردم باز کند.

امیدواریم با اجرای سند تحول مردمی،گره ای از زندگی مردم باز شود

به گزارش قدس آنلاین، امین حسین رحیمی در نخستین جلسه کمیته اجرایی سند تحول دولت مردمی در وزارت دادگستری با اشاره به اهتمام جدی این وزارتخانه برای تحقق اهداف تعیین شده در سند تحول دولت مردمی، بر نقش‌آفرینی فعال در ساختار حکمرانی حقوقی و قضائی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های این وزارتخانه برای کارآمدی بیشتر نظام حقوقی و قضائی و قانونگذاری تاکید کرد.

رحیمی ابراز امیدواری کرد که تلاش‌ها و زحمات انجام شده برای اجرای سند تحول دولت مردمی مؤثر واقع شده و گره‌ای از مشکلات مردم باز کند.

همچنین محمدی منجیری دبیر این کمیته نیز با اشاره به اقداماتی که در چارچوب سند تحول و منشور برنامه عملیاتی انجام شده گفت: از ابتدای ابلاغ این سند، فعالیت‌های متعددی برای تدوین برنامه عملیاتی بر اساس مشخصات کلی موضوع مورد هدف، شرح کلی برنامه عملیاتی شامل تحلیل و آسیب‌شناسی وضع موجود، احصاء چالش‌ها، تشریح وضع مطلوب، مشخصات زیربرنامه‌ها و شاخص‌های پایش و ارزیابی عملکرد برنامه عملیاتی انجام شده است و در این جلسه مقدر است برنامه‌های تهیه شده که حاصل چندین جلسه کارشناسی و بحث و بررسی بوده، نهایی شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.