دبیرکل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه کسانی که بانی وضع موجود هستند، اکنون در نقش مطالبه‌گر ظاهر شده‌اند، گفت: شواهد موجود نیاز به بررسی بیشتر دارد چراکه ظاهراً مسئولان دولت قبل به ویژه استاندار در این قضیه نقش دارند.

بانیان وضع موجود از مقصران اصلی حادثه متروپل هستند/قصور استاندار سابق خوزستان رسیدگی شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد عامری  با اشاره به لزوم محاکمه مقصران حادثه متروپل آبادان گفت: نکته مهمی که وجود دارد این است که ما بدانیم اگر بعد از حوادث  متروپل برخورد جدی وجود نداشته باشد و قانون در مورد آنها اجرا نشود، ثبات و پیشرفت کشور زیر سوال خواهد رفت.

دبیرکل جمعیت ایثارگران اضافه کرد: اگر بخواهیم توسعه و پیشرفت داشته باشیم و چنین ضایعه‌هایی را متحمل نشویم، باید اهتمام ویژه‌ای در زمان رخ دادن این مسائل به خرج بدهیم. 

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر پیگیری‌ها، دقت‌ها و حساسیت‌ها ایجاد شود که الحمدالله در دولت جدید ایجاد شده است، هر روز مطالبات و اقدامات خوبی در این زمینه انجام می‌شود و می‌تواند باعث پیشرفت کشور شود.

عامری با بیان اینکه نکته‌ای که وجود دارد این است که عده‌ای در بعضی از مسائل قصد سوءاستفاده دارند، افزود: عده‌ای در زمان رخ دادن چنین حوادثی تلاش می‌کنند مردم را ناامید و حقایق را وارونه کنند لذا کسانی که خودشان در برخی از موارد در اصل ماجرا دست داشته و بانی وضع موجود هستند، اکنون در نقش مطالبه‌گر ظاهر شده‌اند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران تصریح کرد: در اتفاق متروپل آبادان نیز همین موضوع وجود دارد؛ من قصد قضاوت ندارم اما شواهد موجود نیاز به بررسی بیشتر دارد چراکه نشان می‌دهد مقصر اصلی ساخت و ساز ساختمان متروپل، دولت قبل است.

وی با بیان اینکه عده‌ای به جای اینکه به مشکلات با یک نگاه سازنده بنگرند و در این مصیبت‌ها به مردم دلگرمی بدهند تا داغشان آرام بگیرد، با اغواگری و دروغگویی باعث می‌شوند داغ مردم بیشتر شود، گفت: طبق شواهدی که وجود دارد و دقیق‌تر باید بررسی شود این است که ظاهراً مسئولان دولت قبل به ویژه استاندار در این قضیه نقش دارند اما در حال حاضر مدعی شده‌اند و قصد تخریب دارند. 

عامری در پایان خاطرنشان کرد: مردم همیشه تیزبینی لازم را داشته‌اند و مطالب را متوجه می‌شوند لذا در این موضوع هم مردم متوجه خواهند شد که چه کسی خیرخواه آنهاست و چه کسی باعث و بانی وضع موجود است که یکی از مصادیق آن، ماجرای ساختمان متروپل آبادان است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.