ترامپ کاربرانی را که در شبکه اجتماعی‌اش موسوم به «سوشال تروت»(شبکه اجتماعی واقعیت) در مورد روز ششم ژانویه(حمله طرفداران ترامپ به کنگره) بنویسند، مسدود می‌کند.

ترامپ کاربرانی که در مورد حمله کنگره بنویسند را مسدود می‌کند!

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از ورایتی، ترامپ کاربرانی را که در شبکه اجتماعی‌اش موسوم به «سوشال تروت»(شبکه اجتماعی واقعیت) در مورد روز ششم ژانویه(حمله طرفداران ترامپ به کنگره) بنویسند را مسدود می‌کند.

ورایتی نوشت: آخر جوک!: «Truth Social»(شبکه اجتماعی واقعیت)، شبکه اجتماعی تازه تاسیس شده ترامپ که کپی‌برداری از توئیتر است و ادعا می‌کند «عاری از تبعیض سیاسی است»، طبق گزارش‌ها، کاربرانی را که اطلاعات جلسه پنج‌شنبه کنگره در مورد حمله ۶ ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا را منتشر کرده‌اند را مسدود کرده است.

این خبر بر اساس چندین پست در توییتر توسط کاربرانی است که می‌گویند «Truth Social»(شبکه اجتماعی واقعیت)ترامپ آنها را سانسور می‌کند. نمایندگان گروه رسانه و فناوری ترامپ، که مالک و اداره کننده «Truth Social» است، به درخواست ورایتی برای اظهار نظر در این خصوص پاسخ ندادند.

تراویس آلن که در بیوگرافی توییترش او را به عنوان یک تحلیلگر امنیت اطلاعات توصیف می‌کند، عصر پنجشنبه اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن «Truth Social» منتشر کرد که روی آن نوشته بود: اکانت در حالت تعلیق است و نوشت: اکانت «Truth Social» من به دلیل صحبت در مورد حادثه ژانویه به طور دائم به حالت تعلیق درآمد. 

او اضافه کرد: «(شبکه اجتماعی ترامپ) چقدر آزادی بیان دارد!. این سانسور است!» آلن جزئیاتی در مورد آنچه که ظاهراً منجر به اخراج وی از پلتفرم «Truth Social» شده است، ارائه نکرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.