همزمان با بازگشایی معابر شهری در اراضی وقفی پادگان سابق ارتش در مشهد، مسئولان لشکری و کشوری از این خدمت آستان قدس رضوی به مجاوران حضرت رضا(ع) تقدیر کردند.

تقدیر مسئولان لشکری و کشوری از خدمت آستان قدس رضوی به مردم مشهد

به گزارش قدس آنلاین، عصر امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی، فرمانده نیروی زمینی ارتش، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان کشوری، استانی، شهری و همچنین مردم مشهد، فاز اول الحاق اراضی موقوفه پادگان سابق ارتش به فضاهای عمومی شهر افتتاح شد.
فرمانده نزاجا: تولیت آستان قدس اقدامی کریمانه داشتند
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا در این مراسم گفت: امروز با بازگشایی معابر پادگان ارتش، شاهد تجلی همدلی، وحدت و یکپارچگی مدیران عالی استان و همراهی کریمانه تولیت معزز آستان قدس رضوی هستیم. 
وی افزود: بنده دقیق در جریان هستم که تولیت آستان مقدس رضوی، برای به ثمر رسیدن این پروژه، چقدر با کرامت به موضوع نگاه کردند و مسئولان را همراهی کردند.
حجت الاسلام احمدرضا پور خاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز اظهار کرد: با همراهی صمیمانه تولیت آستان قدس رضوی، اجازه تغییر کاربری اراضی موقوفه لشکر۷۷ پیروز ثامن الائمه صادر شد و از همین رو امروز شاهد این اتفاق مبارک در مشهد الرضا(ع) هستیم.
استاندار: حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، به نفع مردم بزرگواری کردند
یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز گفت: تغییر کاربری اراضی موقوفه، منوط به اجازه تولیت آستان قدس رضوی است که حجت‌الاسلام و المسلمین مروی با نگاه اقدام در جهت نفع مردم، در اجرایی شدن این پروژه بزرگواری کردند و قائم مقام محترم ایشان نیز محبت و پیگیری فراوانی داشتند که جای تقدیر دارد.
فرزانه صادق‌مالواجرد معاون وزیر راه و شهرسازی، سیدعبدالله ارجاعی شهردار و حسن موحدیان رئیس شورای شهر مشهد نیز در صحبت‌های خود از این خدمت آستان قدس رضوی قدردانی کردند.
 
در پایان مراسم ۴ معبر جدید شهری که در این اراضی احداث شده است، با دستور تولیت آستان قدس رضوی و دیگر مسئولان عالی‌رتبه حاضر در مراسم بازگشایی شد.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.