۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 805273

مراسم خاکسپاری پیکر مادر شهیدان قربانی دستجردی فردا (پنجشنبه دوم تیرماه) در بهشت زهرا در کنار فرزندان شهیدش برگزار می‌شود.

بدرقه مادر ۳ شهید در تهران

به گزارش قدس آنلاین، زهرا مظلومان مادر شهیدان «احمد، محمد و قاسم قربانی دستجردی»، به فرزندان شهیدش پیوست و فردا (پنجشنبه دوم تیرماه) پیکر مطهرش در بهشت زهرا (س) در کنار فرزندان شهید خود آرام می‌گیرد.

مراسم تدفین و تشییع این مادر شهید فردا ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد الهادی (ع) در خیابان مالک اشتر بعد از چهارراه جیحون، برگزار می‌شود.

​​​شهید احمد قربانی دستجردی، ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۳۹ در تهران دیده به جهان گشود. او که تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم در رشته تجربی ادامه داده بود. پس از شروع کار در سپاه پاسداران ۶ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در منطقه جوانرود کردستان به شهادت رسید.

شهید محمد قربانی دستجردی، ۲۳ شهریورماه سال ۱۳۴۲ در تهران به دنیا آمد. او که تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داده بود و به عنوان نیرو بسیجی به جبهه رفت پس از حضور در جبهه ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید.

شهید قاسم قربانی دستجردی، ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۳۴۹ در تهران دیده به جهان گشود. در سن ۱۶ سالگی در حالی که دانش آموزان بود عازم جبهه شد و در ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید. پیکر این شهدای والامقام در بهشت زهرا تهران آرام گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.