تولیدکننده مجموعه بازی‌های رایانه‌ای عملیات انهدام از عرضه نسخه اندروید این‌بازی خبر داد.

انتشار نسخه اندروید بازی "عملیات انهدام"

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب داستانی بنیسی، تولیدکننده مجموعه بازی‌های رایانه‌ای عملیات انهدام با اشاره به عرضه نسخه اندروید بازی «عملیات انهدام» گفت: بازی عملیات انهدام یک نوع نبرد است که بازیکن در این بازی، خود را در نبردهای معاصر احساس می‌کند و در نهایت به شرکت در این مأموریت‌ها می‌پردازد. درواقع بازیکن در این بازی در اوج هیجان با دشمن درگیر می‌شود و هر اندازه در نبردهای بیشتر شرکت کند، علاوه بر افزیش هیجان بازی، او می‌تواند امتیاز بیشتری را کسب کند.

وی افزود: تا کنون نسخه‌های کامپیوتری بازی «عملیات انهدام» منتشر شده بود اما این بار برای نخستین بار نسخه اندروید بازی را منتشر و عرضه کردیم. همچنین هفتمین به روزرسانی این بازی انجام شده است.

تولیدکننده مجموعه بازی‌های رایانه‌ای «عملیات انهدام» گفت: می‌توان گفت این بازی نمونه ایرانی - اسلامی بازی کال آف دیوتی «Call of Duty» بوده و برای پسران و گروه سنی بالای هشت سال مناسب است.

وی بیان کرد: از آنجا که بازی کال آف دیوتی «Call of Duty»، نوزده نسخه کامپیوتری و سه نسخه همراه داشت که دو نسخه اول شکست خورد اما سازنده آن براساس تجربه‌های کسب شده توانست در نسخه سوم دنیای صنعت گیم را دگرگون کند.

حجت الاسلام بنیسی گفت: کاربران می‌توانند این بازی را به صورت رایگان دریافت کنند. همچنین نسخه‌های به روز شده هم رایگان است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.