استقلال و مدیربرنامه‌های رضایی با یکدیگر به توافق نهایی رسیده‌اند.

«کاوه» پنجمین مهاجم ساپینتو

به گزارش قدس آنلاین، استقلال و مدیربرنامه‌های رضایی با یکدیگر به توافق نهایی رسیده‌اند.

مبلغی که باشگاه استقلال برای رضایی درنظر گرفته دلاری نیست و دستمزد او نسبت به آنچه امروز در فوتبال ایران پرداخت می‌شود، عدد بالایی نیست و باشگاه استقلال تلاش کرده رقم معقولی را برای این بازیکن در نظر بگیرد. البته بند جدایی برای این بازیکن درنظر گرفته خواهد شد و باشگاه با حسن نیت به این موضوع نگاه کرده. درواقع اگر رضایی در فصل جاری درترکیب استقلال بدرخشد می‌تواند با پرداخت مبلغی استقلال را به مقصد تیم‌های خارجی خواهان خود ترک کند تا هم خودش از این جدایی نفع ببرد وهم مبلغی عاید باشگاه استقلال شود.

درباره ماجرای حضور درتست‌های پزشکی نیز میان دو طرف توافقات انجام شده و برخلاف آنچه گفته شد این بازیکن با حضور درتست پزشکی مشکل دارد، این خبر صحت ندارد. البته مسئولان باشگاه استقلال با پیمان بابایی نیز به توافق نهایی رسیدند و چند روز پیش از عقد قرارداد با رضایی جذب این بازیکن را نهایی کردند؛ اما جذب بابایی ارتباطی به ماجرای رضایی ندارد و باشگاه استقلال تنها به جهت تقویت خط حمله چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.

ظاهراً سیستم هجومی ساپینتو سبب شده مسئولان باشگاه استقلال با این بازیکن نیز به توافق نهایی برسند واقدام به عقد قرارداد با بابایی کنند. با توجه به جذب این بازیکن و قراردادهایی که پیش‌تر با بازیکنانی همچون شهباززاده، مطهری و رمضانی به عنوان مهاجمان تخصصی منعقد شد و جذب رضایی در روزهای آتی تعداد بازیکنان خط حمله استقلال به عدد پنج خواهد رسید که این درست همان خواسته‌ای است که ساپینتو مطرح کرده است، البته امین قاسمی نژاد نیز بازیکن استقلال محسوب می‌شود، اما باشگاه به زودی این بازیکن را به طور قرضی به تیم دیگری خواهد داد.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.