دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت این استان در صدر نمودار فراوانی هیات‌های فوتبال استانی در مدل استعدادیابی فدراسیون فوتبال قرار دارد.

خراسان رضوی برترین استان کشور در زمینه استعدادیابی فوتبال پایه

به گزارش قدس آنلاین محسن حیدری در رابطه با شرایط فوتبال پایه در استان خراسان رضوی گفت: قرار داشتن خراسان رضوی در صدر نمودار فراوانی استعدادیابی استان‌ها حاصل برنامه سه ساله‌ای است که حتی در زمان کرونا هم متوقف نشد. 

دبیر هیات فوتبال استان ادامه داد: نقطه عطف استعدادیابی‌های استان راه‌اندازی طرح استعدادیابی مناطق هفتگانه و راه‌اندازی تیم‌های منتخب استان می‌باشد و در کنار این موارد توجه به استعدادهای حاشیه شهر نیز از جمله فعالیت‌هایی است که سعی شده تا با هدف در دسترس قرار دادن فرصت ارزشیابی برای تمام استعدادها اجرا شد. حاصل این فعالیت‌ها این است که به تاکید فدراسیون فوتبال، هیات فوتبال خراسان رضوی در بحث پیاده‌سازی نقشه راه ابلاغ شده به استان‌ها پیشتاز است.

حیدری افزود: تلاش مضاعفی داریم برای قرارگیری بازیکنان خراسانی در لیست نهایی تیم‌های ملی فوتبال پایه که لازمه رسیدن به این موفقیت اتحاد بیشتر بین مربیان و تلاش برای تربیت بازیکنان مستعد و آینده‌دار است. حضور بازیکنان خراسانی در اردوهای انتخابی بسیار خوب است اما برای داشتن نماینده در لیست نهایی می‌بایست تلاش بیشتری داشته باشیم. برنامه‌های مدنظر ما در حوزه فوتبال پایه، توسعه فوتبال در تمام شهرستان‌های استان است و قطعا نقش و همکاری هیات‌های فوتبال شهرستان‌های استان در این موضوع بسیار مهم و قابل تقدیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.