۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۹
کد خبر: 809651

اطلاعاتی بدست آمد که نبود قطعه و دقت کافی در اتصال دوباره لوله‌ها، موجب طولانی شدن قطعی آب در شهر خواف شده بود.

قطعی آب در خواف با اعمال شاقه!

درحالی که مطلع شدیم خط انتقال آب شرب بخشی از شهر خواف به دلیل خطای انسانی دچار ترکیدگی و دسترسی بیش از ۵۰۰خانواده به آب شرب با مشکل مواجه شده بود، اطلاعاتی بدست آمد که نبود قطعه و دقت کافی در اتصال دوباره لوله‌ها، موجب طولانی شدن قطعی آب در شهر خواف شده بود.

روز گذشته یک منبع آگاه در شهر خواف در پی تماس با تحریریه روزنامه قدس مدعی شد خط لوله تأمین آب شرب بیش از ۵۰۰ خانوار در شهرستان مذکور به دلیل خطای انسانی در تیم پیمانکاری دچار ترکیدگی شده و تأمین آب شرب مردم در خیابان‌های سینا، شهید سمیعی و... با مشکل روبه‌رو شده و گرمای هوا تحمل این ماجرا را چند برابر سخت‌تر کرده است.
از سوی دیگر مطرح شد نبود قطعه مورد نظر و تلاش برای تأمین آن از شهرستان تربت حیدریه یکی از دلایل طولانی شدن روند اصلاح خط انتقال آب بود که پس از نصب قطعه مذکور عصر روز جمعه آب وارد مدار می‌شود، اما چند ساعت بعد دوباره قطعی آب به سراغ شهر می‌آید. درحالی که شنیده‌ها از قطعی مجدد آب در منطقه به دلیل عدم کیفیت و نصب نادرست قطعه حکایت داشت برای پیگیری بیشتر ماجرا و شنیدن نظر مسئولان امر  با رضائیان، مدیر آب و فاضلاب شهرستان خواف تماس می‌گیریم که متأسفانه پاسخی در این زمینه جز وعده تماس آن‌هم به صورت پیامکی حاصل نمی‌شود!

خبرنگار: رحمانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.