۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 809666

کشتی گیر کشورمان برای کسب عنوان در مسابقات قهرمانی جهان در شهر بلگراد با تمام قوا روی تشک می رود.

سرلک با تمام قوا روی تشک بلگراد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا سرلک، مدال‌آور وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد در تورنمنت رنکینگ‌دار تونس، اظهار کرد: در مسابقات رنکینگ‌دار تونس به‌عنوان آخرین مرحله انتخابی تیم ملی در اوزان ۵۷ و ۷۹ کیلوگرم شرکت داشتیم. به لطف خدا و دعای خیر مردم توانستم مجدداً دوبنده تیم ملی را کسب کنم، امیدوارم نماینده لایقی در این وزن باشم و دل مردم را در مسابقات جهانی صربستان شاد کنم.

رقابت‌های بین المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه در کشور تونس برگزار شد که در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات به صورت دوره‌ای و با حضور ۶ کشتی گیر در ۲ گروه ۳ نفره برگزار شد.

احمد محمدنژاد جوان و علیرضا سرلک به همراه اودیت از هند به مصاف هم رفتند و دیدار بین نمایندگان کشورمان با نتیجه دو بر صفر به نفع سرلک پایان یافت.

سرلک در مبارزه بعدی با نتیجه چهار بر یک مقابل اودیت از هند به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۷ توماس گیلمان قهرمان جهان از آمریکا مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

با توجه به عدم حضور هورست لهر از آلمان در دیدار رده بندی سرلک به مدال برنز رسید.

وی گفت: تورنمنت رنکینگ‌دار تونس در سطح خوبی برگزار شده بود و کشتی‌گیران خوبی در آن شرکت کردند، کشتی‌ها به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شد و من توانستم با یک باخت به حریف آمریکایی، مدال برنز مسابقات را کسب کنم و در مجموع این تورنمنت فرصتی خوبی قبل از جهانی برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه بود.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان انجام می‌شود که بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی، علیرضا سرلک نایب قهرمان سال ۲۰۲۱ جهان نماینده ایران در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.