رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: ۴۸ باشگاه ورزشی طی سه ماه گذشته به دلیل تخلفات مختلف در این شهر مهر و موم شده است.

۴۸ باشگاه ورزشی در مشهد مهر و موم شد

به گزارش قدس آنلاین، هاشم نعمتی  افزود: حدود ۴۰ باشگاه ورزشی از این تعداد به دلیل نداشتن مجوز فعالیت مهرو موم شده و بقیه به دلیل تخلفاتی نظیر استفاده از تصاویر فاقد حجاب در تبلیغات فضای مجازی و عدم رعایت موازین شرعی از جمله مصرف مشروبات الکلی در فضای باشگاه تعطیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشتر این باشگاه ها در زمینه بدنسازی، پرورش اندام و آیروبیک فعالیت می‌کردند، گفت: از میان باشگاه های یاد شده همه به جز هشت باشگاه با رفع نواقص و تخلفات دوباره بازگشایی شده اند.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد خاطر نشان کرد: طی سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل اعمال محدودیتهای کرونایی برخورد قابل توجهی در قالب مهرو موم باشگاه ها صورت نگرفته بود، چنانچه طی بازه زمانی یاد شده در مجموع حدود ۵۰ باشگاه ورزشی در مشهد مهر و موم شده بود.

نعمتی شمار باشگاه های ورزشی در کلانشهر مشهد را حدود هزار و ۵۰۰ مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به اتمام محدودیتهای کرونایی و از سرگیری فعالیت کامل باشگاهها و مجموعه های ورزشی و همچنین آغاز فصل تابستان و اوجگیری دوره های ورزشی تابستانی برای دانش آموزان نظارت بر فعالیت باشگاه های ورزشی در سطح این کلانشهر شدت گرفته است. 

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.