فرماندار رشتخوار گفت: ۱۶ سال است که پروژه نیمه‌تمام سایت اداری این شهرستان به دلیل عدم پیگیری و اعتبار بلاتکلیف و راکد مانده است.

۱۶ سال بلاتکلیفی سایت اداری رشتخوار به دلیل نبود اعتبار

به گزارش قدس آنلاین، حسین باهوش اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ اداره در این شهرستان به دلیل نداشتن مکان اداری ثابت در منازل سازمانی فرسوده با قدمت بیش از ۵۰ سال ساخت مستقر هستند اما اگر این سایت اداری تکمیل شود، کلیه ادارات به آن منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری از سایت اداری اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است، افزود: در حال حاضر این پروژه ۴۵ درصد رشد فیزیکی دارد و مدت ۱۶ سال است که همچنان راکد مانده و عدم پیگیری برای تکمیل سایت اداری سبب فرسوده شدن همان مقدار پیشرفت فیزیکی هم شده است.

باهوش توضیح داد: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد جهت تکمیل این پروژه اکنون ۱۵۰ میلیارد ریال به این مجموعه اختصاص یافته تا بخشی از کار انجام شود.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: سایت اداری مذکور دارای چهار بلوک است که با اعتبار جذب شده در حال حاضر درصدد هستیم یک بلوک را تکمیل و با قید فوریت ۱۰ اداره بدون مکان را به آنجا منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: سامان‌دهی و تجمع ادارات شهرستان در یک سایت اداری موحب می‌شود شهروندان برای مراجعات کاری به ادارات مختلف با مشکل تردد و هزینه‌های جابه‌جایی مواجه نشوند. همچنین با اتخاذ چنین تمهیدی افزایش سرعت در روند کاری اربابان رجوع انجام خواهد شد.

باهوش خاطرنشان کرد: رشتخوار ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد و با پیگیری‌های انجام شده، اکثر ادارات آن به صورت مستقل در این شهرستان به امور شهروندان رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.