مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی از واگذاری ۶۲۶ مورد اشتراک رایگان گاز در قالب مصوبات قانونی به متقاضیان واجد شرایط استان در سه ماه اول امسال خبر داد.

واگذاری بیش از ۶۰۰ اشتراک رایگان گاز در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری  با اعلام این خبر اظهار کرد: در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ تعداد ۶۲۶ مورد اشتراک رایگان گاز به متقاضیان واجد شرایط این استان واگذار شد که از این تعداد ۴۶۸ مورد سهم مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بوده است.

وی افزود: همچنین در راستای تکریم و بزرگداشت مقام شامخ ایثارگران ۱۱۶ اشتراک رایگان به رزمندگان، آزادگان، خانواده شهدا، اسرا و جانبازان واگذار شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: در همین مدت یک مورد اشتراک رایگان گاز به یک مدرسه که به همت خیرین مدرسه‌ساز احداث شده بود نیز واگذار شد. همچنین اشتراک پذیری رایگان ۴۱ مسجد و ۲ پایگاه بسیج نیز انجام شد.

افتخاری با بیان اینکه از زمان ابلاغ مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر معافیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، اماکن مذهبی، خانواده‌های شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد از پرداخت هزینه انشعابات گاز تاکنون بیش از ۳۱ هزار انشعاب رایگان در خراسان رضوی واگذار شده، گفت: خدمات حمایتی شرکت گاز در راستای مسئولیت اجتماعی، محرومیت‌زدایی، توسعه متوازن انرژی و تکریم ارباب رجوع در سطح شهرها و روستاهای استان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز فقط برای یک بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند، تصریح کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

شرکت گاز خراسان رضوی وظیفه تامین گاز طبیعی بیش از ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار مشترک را در بخش‌های مختلف بر عهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.