۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۹
کد خبر: 811640

شوی مسخره پهلوان پنبه اینستاگرامی که به نام هالک فتوشاپی شناخته می‌شود، نشان داد برخی افراد کاسب مسلک با استفاده از برخی فنون نرم افزاری برای خود کار و کاسبی راه انداختند.

به گزارش قدس آنلاین، شوی مسخره پهلوان پنبه اینستاگرامی که به نام هالک فتوشاپی شناخته می‌شود، نشان داد برخی افراد کاسب مسلک با استفاده از برخی فنون نرم افزاری برای خود کار و کاسبی راه انداختند.

شوی مسخره پهلوان پنبه اینستاگرامی که به نام هالک فتوشاپی شناخته می‌شود، نشان داد برخی افراد کاسب مسلک با استفاده از برخی فنون نرم افزاری برای خود کار و کاسبی راه انداختند تا حتی با کتک خوردن برای خود درآمدزایی کنند اما نکته تأسفبار اینجاست دستگاه ورزش چرا اجازه می‌دهد این افراد اعتبار نام ایران زمین را زیر سؤال ببرند؟

مرور اتفاقاتی که هالک فتوشاپی در این مدت از خود به نمایش گذاشته نه تنها به اعتبار و آبروی جامعه ورزش کشور آسیب رسانده، بلکه حالا به نماد اخلاق گریزی برای ورزش کشور نیز تبدیل شده است، به راستی قرار نیست بساط این معرکه گیری در کشور  جمع شود؟ نهادهای نظارتی و قضایی می‌توانند با اقدام مدعی العموم مانع از ادامه فعالیت تمسخرآمیز این فرد در محافل ورزشی خارج از ایران شوند! تا شاید میزان آبروریزی در این حوزه کاهش یابد.

هالک فتوشاپی حتی اصول اولیه رشته‌های رزمی و فایت در رینگ را نیز بلد نیست، به گونه‌ای که یک آدم معمولی هم می‌تواند با او مبارزه و بهتر از او حریف را مشت باران کند، اما به لطف فضای مجازی و ترفندهای غیر واقعی در شبکه‌های اجتماعی این پهلوان پنبه پلاستیکی برای خود معرکه‌ای راه انداخته است تا از این مسیر درآمدزایی کند و کاسبی خود را رونق بخشد. باید به این نکته اشاره کرد که این رفتار غیر حرفه‌ای سبب رنجش و دلخوری بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، تا حدی که عده‌ای از انجام فعالیت‌های ورزشی فرزندشان جلوگیری می‌کنند که مبادا گرفتار چنین افراد سودجویی شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.