رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: دولت در تلاش برای تقویت و ارتقاء سطح اعتماد اجتماعی است چرا که بدون آن، سایر نیازها نیز دیده نمی شود و عدالت اجتماعی آسیب می بیند.

دولت در تلاش برای تقویت سطح اعتماد اجتماعی است

به گزارش قدس آنلاین، محمد عباسی روز شنبه در گردهمایی روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی که در وزارت کشور برگزار شد، افزود: دولت مردمی آیت الله رئیسی از وقتی که به میدان آمد از تشکل های اجتماعی و مشارکت های اجتماعی حمایت می‌کند و رفتارهای خوبی در این زمینه شکل گرفته و همه بخش‌ها در این زمینه تقویت شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تشکل های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی ظرفیت بسیار خوبی است که باید قدردان این ظرفیت بود، تاکید کرد: هم دولت و هم مجلس و هم جامعه درصدد تقویت و حمایت از تشکل های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی هستند.

عباسی ادامه داد: در حال حاضر ۷۰ تا ۸۰ هزار تشکل مردمی در کشور به ثبت رسیده است و قدم‌های بزرگی هم توسط این تشکل ها برداشته شده که ظرفیت بسیار بزرگی است.

وی تاکید کرد: افرادی در جامعه هستند که علاوه بر خود و خانواده به نیازهای جامعه نیز می‌اندیشند این افراد خردمند هستند که باید به آنها احترام گذاشت و برگزاری این همایش و گردهمایی به این منظور شکل گرفته است و من در اینجا اعلام می کنم آیت الله رئیسی رئیس جمهور هم بسیار علاقه‌مند بودند که در این گردهمایی شرکت کنند.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: جریان تعاملی اجتماعی جزو ویژگی تشکل‌های مردمی و مشارکت های اجتماعی است که اتحاد اجتماعی را ایجاد می‌کند و به دنبال آن هم اعتماد اجتماعی ایجاد می شود؛ هرچند برخی از افراد کارهایی را در گذشته انجام داده اند که بی اعتمادی ایجاد شود اما این دولت در تلاش تقویت و ارتقاء سطح اعتماد اجتماعی است چرا که زمانی که اعتماد اجتماعی نباشد سایر نیازها نیز دیده نمی شود و عدالت اجتماعی آسیب می بیند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.