انگار عادتمان شده که سقوط نماینده‌های ورزش استانمان را یکی پس از دیگری از سطح اول رقابت‌های کشوری نظاره‌گر باشیم.

زنگ خطر برای فوتسال خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، انگار عادتمان شده که سقوط نماینده‌های ورزش استانمان را یکی پس از دیگری از سطح اول رقابت‌های کشوری نظاره‌گر باشیم.

همین چند سال پیش بود که خراسان رضوی در مهم‌ترین رشته‌های مختلف ورزشی در لیگ‌های برتر کشور صاحب تیم‌های خوب و مقتدری بود که بی‌درایتی مسئولان استانی سبب شد تا یکی پس از دیگری تیم‌ها در سراشیبی سقوط قرار بگیرند. کشتی، والیبال، فوتبال و فوتسال رشته‌هایی بودند که در بالاترین رده‌های کشوری تیمداری ‌می‌کردند و شور و اشتیاق را برای جوانان مشهدی به ارمغان آورده بودند، اما به یکباره شاهد نزول والیبال، کشتی، فوتبال و حالا هم فوتسال خراسان رضوی هستیم. اگر حمایت‌های بخش خصوصی از آویژه صنعت نبود بی شک جایگاه بسکتبال استان هم حال و روز خوشی نداشت.

بدون شک فوتسال یکی از پر طرفدارترین رشته‌های ورزشی در شهر مشهد است که با داشتن دو تیم در لیگ برتر علاقه‌مندان زیادی را راهی سالن‌های ورزشی می‌کند؛ اما بر خلاف سال‌های گذشته که فرش‌آرای مشهد معمولاً در جمع مدعیان لیگ برتر بود، امسال شاهد عدم‌نتیجه‌گیری این تیم هستیم که خود می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

آنچه مشخص است شرایط تیم‌داری در لیگ برتر بسیار سخت است و حتی فرش‌آرا در شروع لیگ ۱۴۰۰ به دنبال انصراف از لیگ برتر بود و اعلام کرده بود به دلیل هزینه‌های سنگین تیم‌داری قادر به حضور در لیگ نیست مگر اینکه حمایت‌های استانی را به همراه داشته باشد.

فرش‌آرا با همه این‌ها فصل گذشته را با بازیکنان و کادر بومی بد نتیجه نگرفت و با همان کادر و بازیکنان وارد لیگ امسال شد و حالا با گذشت ۶ هفته از لیگ برتر شاگردان بهادری حال و روز خوشی ندارند و جزو فانوس‌به دستان لیگ هستند و اگر زودتر فکری به حال فرش‌آرا نشود، شاید شاهد سقوط یکی دیگر از تیم‌های باسابقه استانمان باشیم. چیپس کامل نیز که سال گذشته با سلام وصلوات و حمایت بخش خصوص راهی لیگ برتر شد و فصل قبل را با همه مشکلات به سلامت به پایان رساند، امسال شرایطی بدتر از فرش‌آرا دارد و تنها با یک امتیاز در انتهای جدول جا خوش کرده که بی شک این شرایط زنگ خطری است که برای مدیریت این تیم به صدا درآمده است.

چیپس که زمزمه تیم‌داری‌اش در والیبال هم شنیده می شود باید زودتر فکری به حال تقویت کادرفنی خود بکند و در نیم فصل هم چند بازیکن باتجربه جذب کند تا حداقل بتواند امتیازش را حفظ کند وگرنه در انتهای فصل جمع کردن امتیازهای لازم سخت و سخت‌تر می‌شود.

خبرنگار: حمیدرضا خداشناس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.