با اینکه باخرز در میان تقسیمات کشوری با عنوان شهرستان شناخته می شود اما مردم تاکنون طعم آن را نچشیده و به شنیدن حکایت ها و قول های مسئولین دل خوش کرده اند!

چوب حراج به اندک ادارات باقی مانده در باخرز

با اینکه مدت زمان زیادی از شهرستان شدن باخرز می گذرد اما هر روزه شاهد پس رفت این شهرستان هستیم به جای پیشرفت!
متاسفانه چند صباحی است زمزمه ی تعطیلی برخی ادارات( البته شعبه های ادارات تایباد در باخرز) به گوش می رسد که سبب نگرانی تعدای از شهروندان شده است و دیر یا زود اگر اقدامات مدیریتی صورت نگیرد بار دیگر باید شاهد تردد هر روزه ی تعداد زیادی از شهروندان باخرزی به شهرستان های همجوار جهت امور اداری باشیم که یادآور خاطرات تلخ گذشته از قبیل تصادفات و حوادث مختلف خواهد بود.
مشکلات شهرستان آن قدر زیاد هست که اگر بخواهیم بیان کنیم در قالب یک مقاله نمی گنجد؛ اما پاره ای از مشکلات موجود را به صورت تیتروار بیان می کنم: وضعیت نامناسب و عدم وجود پزشک متخصص کافی در تنها بیمارستان شهرستان، اختلال آنتن دهی برخی اپراتورها در روستاهای شهرستان، وجود جاده های ارتباطی نامناسب، سگ های ولگرد و ده ها گلایه ی دیگر که سبب نارضایتی شهروندان شده است.
لذا با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان لازم است تا زیرساخت های مختلف برای خدمت رسانی مطلوب به تمام مردمان این شهر فراهم گردد.

محمدی خبرنگار قدس آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.