قاضی زاده هاشمی همزمان با حضور پزشکان برجسته بین‌المللی در بیمارستان تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) برای درمان جانبازان از این بیمارستان بازدید کرد.

رئیس بنیاد شهید از بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جریان بازدید از بیمارستان تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) وضعیت جانبازان و ایثارگران بستری در این بیمارستان را پیگیری کرد.

قاضی‌زاده هاشمی علاوه بر اتاق‌های عمل و سایر بخش‌های بیمارستان از مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا بازدید و با پروفسور «علی گرجی»، رئیس این مرکز در خصوص آخرین دستاوردها و برنامه‌های این مرکز برای درمان ایثارگران گفتگو کرد.

همزمان با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پروفسور «اشتانسل» آلمانی از ‌پزشکان برجسته ریه جهان و تیم همراه وی نیز که به دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ویزیت سالانه و درمان جانبازان شیمیایی در کشورمان حضور دارند در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) حضور داشتند و برنامه‌های درمانی و مشاوره جانبازان شیمیایی را پیگیری کردند.

علاوه بر این پروفسور «والتر اشتوما»، فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب از کشور آلمان، دکتر «کریستف کلینگ هاوس» رئیس بخش صرع شناسی بیمارستان اوزنابروک آلمان و دکتر «مریم خالقی» از دانشگاه مونستر آلمان نیز برای مشاوره و پیگیری روند درمانی جانبازان در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) حضور داشتند.

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.