نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با اشاره به برخی مسائل حقوقی در مورد فرزندان شهدا، گفت: در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های مسئول در کشور این مسائل و مشکلات حقوقی به حداقل برسد.

تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات حقوقی

به گزارش قدس آنلاین، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز دوشنبه با جمعی از همسران شهدا دیدار کرد.

قاضی‌زاده هاشمی در این نشست با اشاره به تشکیل شورای حقوقی با حضور نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های مرتبط از جمله معاونت حقوقی ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و دو نفر از حقوقدانان شورای نگهبان در رابطه با مشکلات حقوقی همسران شهدا، گفت: نظریات حقوقی این شورا در موارد مختلف ارائه شده است که برای اجرا به دستگاه‌های مختلف کشور ابلاغ خواهد شد.

حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با اشاره به برخی مسائل حقوقی در مورد فرزندان شهدا، گفت: در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های مسئول در کشور این مسائل و مشکلات حقوقی به حداقل برسد.

طاهر موهبتی، سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست متن نظریه شورای حقوقی در موضوعاتی مانند افتتاح حساب، حضانت و ... را به اطلاع همسران شهدا رساند.

در این نشست همسران شهدا به بیان مشکلات حقوقی خود در رابطه با فرزندان شهدا پرداختند و فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشریح برخی مسائل همسران شهدا، خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.