۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۷
کد خبر: 814550

یک هزار و ۸۰۰متر شبکه توزیع آب در سه روستای شهرستان مرزی صالح‌آباد به همت خیر آبرسان کشور حاج‌اکبر ابراهیمی اصلاح، ترمیم و نوسازی شد.

مشکل آب ۳ روستای شهرستان مرزی رفع شد

سرپرست امورآبفا شهرستان صالح‌آباد درخصوص این پروژه‌ها گفت: روستاهای «رحیم‌آباد»، «یکه باغ» و «جهان‌آباد علی اشرف» ۱۱۰خانوار و ۳۷۱ نفر جمعیت دارد که سال‌ها از مشکل کمبود آب رنج می‌بردند و اکنون از آب شرب پایدار برخوردار شدند.
محمد عالی‌نیا افزود: روستای رحیم‌آباد به خاطر پایین بودن قطر شبکه توزیع و مسدود شدن لوله‌ها به علت رسوب‌گذاری قنات با کمبود آب مواجه بود که در نتیجه اصلاح شبکه توزیع روستا به طول ۴۰۰ متر، مشکل آب شرب ۵۰ خانوار با جمعیتی افزون بر۱۵۵ نفر رفع شد.
وی همچنین با اشاره به ناپایداری آب در روستای «یکه باغ» خاطرنشان کرد: این مسئله موجب گلایه ۴۰ خانوار با جمعیت ۱۳۶ نفری ساکن شده بود که با اجرای پروژه اصلاح شبکه توزیع به طول ۶۰۰ متر و استانداردسازی ۳۳ انشعاب، چالش آب شرب روستاییان برطرف شد.
وی در ادامه با اشاره به اتمام پروژه تأمین آب روستای «جهان‌آباد علی اشرف» شهرستان صالح‌آباد اظهار کرد: در اجرای این عملیات ۸۰۰ متر لوله‌گذاری، یک باب حوضچه شیرآلات ایجاد و۲۰ انشعاب استانداردسازی شد و آب شرب پایدار در اختیار روستانشینان قرار گرفت.

خبرنگار: صاحبی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.