تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با تک گل میلاد سرلک آلومینیوم را در نیمه نخست مغلوب کند.

برتری پرسپولیس در نیمه نخست مقابل آلومینیوم با گل «سرلک»

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در شرایطی روز جمعه از ساعت ۱۹ یکی از مهمترین دیدارهای هفته سوم لیگ برتر را در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با قضاوت امیر عرب براقی مقابل هم برگزار می‌کنند که بنابر تصمیم کمیته‌های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال این دیدار بدون حضور تماشاگران انجام می‌شود و در نیمه اول با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

آلومینیوم اراک که به‌خاطر اتفاقات بازی برگشت لیگ برتر فصل گذشته مقابل هوادار تهران با محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران خود در یک دیدار خانگی مواجه شده بود، به دلیل ممنوعیت حضور هواداران در دیدارهای هفته اول، حالا نمی‌تواند در دیدار با پرسپولیس از طرفداران خود بهره ببرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در شرایطی آماده این بازی می‌شوند که نتیجه‌گیری در این دیدار، اهمیت بسیار زیادی برای پرسپولیس دارد. آنها که در دو بازی قبلی‌شان موفق به گلزنی نشده‌اند، می‌دانند که اگر در این بازی هم نتیجه نگیرند، باید خودشان را برای انتقادهای بیشتری آماده کنند.

از طرف دیگر پرسپولیس در آخرین بازی‌اش مقابل آلومینیوم اراک که مربوط به جام حذفی بود، در ورزشگاه آزادی به مهمانش باخت و حالا باید انتقام آن بازی را هم از مهدی رحمتی و شاگردانش بگیرد.

نکته جالب توجه در ترکیب پرسپولیس برای این دیدار، خروج یک هافبک دفاعی است و میلاد سرلک تنها هافبک دفاعی پرسپولیس خواهد بود و سروش رفیعی را کنار خود می‌بیند.

زوج خط حمله پرسپولیس در این بازی با امید عالیشاه و یورگن لوکادیا تشکیل می‌شود و بازوبند کاپیتانی نیز در اختیار مهاجم شماره ۲ پرسپولیس است. لوکادیا مهاجم شماره چهار پرسپولیس است که این بازی برای اولین بار در ترکیب حضور خواهد داشت و امیدوار بود اولین گل فصل تیمش را بزند. محرومیت مرتضی پورعلی گنجی با ادامه مصدومیت وحید امیری همراه است تا آنها نتوانند همچنان برای پرسپولیس بازی کنند.

پرسپولیس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۸ پاس امید عالیشاه در محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید اما ضربه او به تور کنار دروازه خورد.

دقیقه ۹ ارسال سعید صادقی به محوطه جریمه آلومینیوم با ضربه سر زاپاتا به سمت دروازه خودی همراه شد که پورحمیدی توپ را مهار کرد و مانع باز شدن دروازه اش شد.

شوت محکم زاپاتا در دقیقه ۲۸ به صورت خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

شوت قائدرحمتی در دقیقه ۳۵ با دخالت مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد.

یک بار دیگر شوت قائد رحمتی در دقیقه ۳۹ در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

در دقیقه ۴۲ یک ضربه دیگر از مهدی ترابی از داخل محوطه جریمه به تور کنار دروازه برخورد کرد.

گل اول پرسپولیس در دقیقه ۴۲ توسط میلاد سرلک روی پاس در عمق علی نعمتی به ثمر رسید تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

حاشیه این دیدار

به گفته باشگاه پرسپولیس، در حالی که اعلام شده بود بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می‌شود و تیم میزبان از حضور هواداران خود محروم است، حدود ۵۰۰ هوادار در ورزشگاه امام خمینی اراک‌‏ حاضر هستند و از تیم میزبان حمایت می‌کنند!

گروه داوری: امیر عرب براقی، علیرضا ایلدروم، محمدجواد مداح، احمد محمدی/ ناظر: هدایت ممبنی

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، علیرضا نقی زاده، والنتینو یوئل، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی

سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.