اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به شهردار این شهر، در موضوعات مربوط به نظافت شهری، عدم اصلاح ساختار شهر ترمیمی و عدم اهتمام در خصوص ایجاد بخش بانوان در بوستانهای شهر تذکر دادند.

شهردار مشهد از اعضای شورای شهر، ۳ تذکر گرفت

به گزارش قدس آنلاین، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در پنجاه و یکمین جلسه علنی این شورا، هسه تذکر به شهردار دادند.

حسن کریمدادی افزود: گزارشاتی در خصوص اعتراض و نارضایتی شهروندان از وضعیت نظافت و رفت و روب شهری، دریافت شد که موضوع به شهرداری اعلام شد اما اقدامی صورت نگرفته است، شهرداری باید نسبت به بازدیدهای میدانی اقدام کند و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی ادامه داد: همچنین شهردار در خصوص ایجاد بخش ویژه بانوان در بوستان‌های بزرگ‌مقیاس اهتمام خاصی ندارد که باید در این خصوص نیز اقدام جدی انجام شود.

رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در خصوص عدم اصلاح ساختار شهر ترمیمی به شهردار تذکر داد.

هاشم دائمی افزود: یک هفته شهردار و معاونت برنامه‌ریزی مهلت دارند تا جلسه خود را برای اصلاح ساختار شهر ترمیمی که در جای خود قرار نگرفته است، تشکیل دهند.

مشارکت شهرداری در ساخت مجتمع مسکونی برای بیماران جذامی

همچنین در جلسه علنی امروز لایحه بخشودگی عوارض پروانه ساختمانی زمینی جهت ساخت مجتمع مسکونی بیماران جذامی بررسی و مصوب شد.

طبق این مصوبه به شهرداری مشهد جازه داده می‌شود در راستای مسوولیت اجتماعی مدیریت شهری و همکاری با آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص ساخت مجتمع مسکونی بیماران جذامی، بدهی عوارض پروانه ساختمانی، خدمات آتش نشانی و قطار شهری، زمین واقع در خیابان وحید ۸ را تا سقف مبلغ حدود ۲ میلیارد تومان "هبه" کند.

همچنین لایحه تسویه بدهی‌های نقدی شهرداری مشهد، از دیگر مصوبات جلسه علنی امروز شورای اسلامی این شهر بود.

طبق این مصوبه شهرداری مجاز است برای تسویه بدهی‌های شهرداری با پیمانکاران، بانک‌ها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق تامین منابع توسط کارگزارانی که توان‌سنجی آنها، توسط شهرداری تایید شده، در قبال اعطای مجوزات، امتیازات و تسویه بدهی‌های ساختمانی، با لحاظ تخفیف نقدی موضوع مصوبات شورای اسلامی شهر تهاتر کند.
انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.