بازیگر نقش شهید رجایی در سریال «راز ناتمام» درباره چالش‌های این نقش گفت: بازی در نقش یک شخصیت که اسطوره و اسوه انقلاب است کار ساده‌ای نیست چون مردم ارتباط نزدیکی با ایشان داشتند.

ایفای نقش شهید رجایی کار ساده‌ای نبود

به گزارش قدس آنلاین، بازیگر نقش شهید رجایی در سریال «راز ناتمام» درباره چالش‌های این نقش گفت: امکان‌پذیر نیست نقش شخصیت شهید رجایی که در تاریخ انقلاب اسلامی در این حد اثرگذار بوده را مانند خودش بازی کرد و به نمایش گذاشت، اما تحقیقات زیادی درباره این شخصیت انجام دادم.

سید جواد هاشمی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: بازی در نقش یک شخصیت که اسطوره و اسوه انقلاب است کار ساده‌ای نیست چون مردم ارتباط نزدیکی با ایشان داشتند. این کار سختی است و فقط به گریم و شباهت چهره نیست؛ باید وجنات، کردار، رفتار و هر آنچه مردم از این شخصیت در ذهن دارند را شبیه‌سازی می‌کردم.

او با بیان اینکه برای بار سوم نقش شهید رجایی را در یک سریال ایفا می‌کند، عنوان کرد: قرار نبود در سریال راز ناتمام بازی کنم. حدود یک‌سال پیش برای بازی در این سریال از من دعوت شد ولی به علت مشغله کاری نپذیرفتم و گفتم شاید بهتر باشد شخص دیگری کار را بازی کند که یک روح تازه‌ای به نقش بدمد و اتفاق جدیدی شکل بگیرد.

هاشمی افزود: چند نفر تست دادند و با یکی از بازیگران بیش از ۱۰ سکانس فیلم‌برداری شد و دوباره کارگردان و تهیه‌کننده سریال تصمیم گرفتند آن صحنه‌ها را با بنده تکرار کنند و من برای سومین بار این نقش را بازی کردم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی در این نقش کار ساده‌ای نبود اما هر سه بار تمام تلاش خود را کردم.

خبرنگار: لیلا نوعی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.