رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از برپایی موکب جاماندگان اربعین در شهر گرگان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ما هدایت شهر و فضاهای شهری به سمت فرهنگ ایثار و شهادت است.

موکب جاماندگان اربعین در گرگان برپا می‌شود

اصر گرزین گفت: یکی از اقدامات ما در شورای اسلامی شهر گرگان ایجاد کمیته مهدودیت بود و علاوه بر این مهم، اساسنامه و نقشه راهی برای فعالیت در کارگروه های مختلف تدوین شد که در همین راستا یکی از کارگروه های ما کارگروه سیما و منظر شهری و تبلیغات محیطی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه پس از تشکیل کمیته مهدویت، فعالیت کارگروه تبلیغات محیطی در بخش های مختلف آغاز شده و دیوارنگاره های مختلف با موضوعات مذهبی و ملی در سطح شهر گرگان انجام شده است، افزود: رویکرد همه این اقدامات با موضوع مهدویت و ظهور حضرت مهدی(عج) بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از نصب تابلوهای فرماندهان و سرداران شهدا در گرگان خبر داد و بیان کرد: در حال ساخت سه تندیس از شهدا هستیم و در پایان شهریور ماه تندیس شهید حسام در بلوار شهید حسام به بهره برداری می رسد، همچنین در ۶ ماهه دوم نیز تندیس شهید بهشتی و شهید صیاد شیرازی در گرگان نصب خواهد شد.

گرزین با بیان اینکه دیوارنگاری هایی با موضوعات دینی و مذهبی و انقلاب اسلامی در نقاط مختلف سطح شهر گرگان به بهره برداری رسیده است، ابراز داشت: ما درصدد هستیم شهر و فضاهای شهری را به سمت فرهنگ ایثار و شهادت و موضوعات مهدوی سوق دهیم.

وی با بیان اینکه به اعتقاد بنده شورای شهر گرگان در پیام رسانی فرهنگی در فضای شهری موفق عمل کرده است، تأکید کرد: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی امسال نیز موکب جاماندگان اربعین حسینی همچون سال گذشته در گرگان برپا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه در ابعاد مختلف برای شهر گرگان برنامه ریزی انجام شده و افق های جدیدی در شهر ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در موضوعات مختلف به ویژه حوزه فرهنگی دستگاه های متولی باید از اقدامات جزیره ای خارج شوند و برای رشد و تعالی این بخش وارد میدان شوند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.