فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: آسمان کشور، امروز امن‌ترین آسمان برای عبور پروازهای دارای مجوز و ناامن‌ترین آسمان برای متجاوزان احتمالی‌ است که قصد تهدیدی نسبت به فضا و آسمان کشور را دارند.

 آسمان ایران، ناامن‌ترین آسمان برای متجاوزان احتمالی‌ است

به گزارش قدس انلاین، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور در سالروز پدافند هوایی در جمع کارکنان این قرارگاه گفت: دهم شهریور که به‌عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده، فرصتی مناسب و مغتنم برای تجلیل از ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و رشادت‌های غیورمردان پدافند هوایی است و این عزیزان با عزم و اراده‌های انقلابی و جهادی خود، بزرگترین دستاوردها را برای برقراری امنیت آسمان ایران اسلامی و خدمت به مردم به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: امروز پدافند هوایی به پشتوانه‌ خون مقدس شهدا، برخورداری از نیروی انسانی مومن، غیرتمند و متخصص و تحت هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های راهبردی، فنی، تکنولوژی و صنعت دفاعی به دست آورده که نتیجه این اقتدار دفاعی ایجاد امنیت و آسایش برای ملت است.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده گفت: تمرین انواع روش‌های مختلف دفاعی موجب شده شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی و توان رزمی قرار داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور در پایان خاطرنشان کرد: به واسطه تلاش نیروهای پدافند هوایی، آسمان کشور امروز امن‌ترین آسمان برای عبور پروازهای دارای مجوز و ناامن‌ترین آسمان برای متجاوزان احتمالی‌ است که قصد تهدیدی نسبت به فضا و آسمان کشور را دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.