افراد به دلایل متنوعی گوشی پرچم‌دار می‌خرند. این دلیل‌ها شامل کیفیت بالا، منحصربه‌فرد بودن و آپشن‌هایی است که این نوع گوشی‌های هوشمند به کاربران ارائه می‌دهند.

قابلیت‌های احتمالی آیفون ۱۴ در مقایسه با سایر گوشی‌های پرچم‌دار

به‌عنوان مثال کیفیت دوربین‌ در گوشی‌های پرچم‌دار با اختلاف زیاد بهتر از کیفیت دوربین در گوشی‌های میان‌رده یا گوشی‌های رده پایین است. گوشیiPhone ۱۴ Pro Max در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. تبلیغات قابل‌توجه‌ای برای این گوشی صورت گرفته است. در ادامه بیشتر به قابلیت های احتمالی آیفون ۱۴ در مقایسه با سایر گوشی های پرچم دار مثل برند سامسونگ و شیائومی، می‌پردازیم.

مشخصات گوشی iPhone ۱۴ Pro Max

از جدیدترین مدل های گوشی اپل iPhone ۱۴ Pro Maxنام دارد که در سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی آیفون به‌صورت حدودی اعلام شده است و قیمت روز آن پس از عرضه مشخص خواهد شد. به احتمال زیاد این مدل همانند انواع گوشی‌های این برند آمریکایی، مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. همچنین برای نحوه خرید اینترنتی یا مشاهده مواردی مثل زمان خرید و قیمت این گوشی، می‌توانید از سایت‌های بین‌المللی و ایرانی، اطلاعات مناسبی کسب کنید.

برای مشخصات گوشی iPhone ۱۴ Pro Max، می‌توان گفت این مدل در اندازه ۶.۷ اینچ و با چند رنگ عرضه خواهد شد. رزولوشن نمایشگر آن ۲۷۷۸ × ۱۲۸۴ است. سیستم عامل این مدل، iOS ۱۶ است. رم این گوشی ۶ گیگ و حافظه داخلی این مدل با ظرفیت ۱۲۸ گیگ، ۲۵۶ گیگ، ۵۱۲ گیگ و ۱ ترابایت، عرضه خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند، ۴۸ مگاپیکسل و سایر دوربین‌های آن ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسل هستند. همچنین دوربین سلفی آن نیز ۱۲ مگاپیکسل است. باتری این گوشی، سریع شارژ می‌شود اما غیرقابل عوض شدن است.

مقایسه گوشی iPhone ۱۴ Pro Max با Samsung Galaxy S۲۲ Ultra ۵G

قابلیت‌های احتمالی آیفون ۱۴ در مقایسه با سایر گوشی‌های پرچم‌دار

گوشی Galaxy S۲۲ یکی از گوشی‌های پرچم‌دار و با کیفیت بالای سامسونگ است. برای مقایسه این گوشی با iPhone ۱۴ می‌توان گفت که به‌صورت کلی Galaxy S۲۲ در زمینه‌ ظاهری مثل نمایش‌گر و همچنین عملکرد فنی مثل کیفیت دوربین و رم، قوی‌تر و بهتر از iPhone ۱۴ است. به‌عنوان نمونه رم Galaxy S۲۲، ۱۲ گیگابایت است و iPhone ۱۴ دارای رم ۶ گیگابایتی خواهد بود. ظرفیت بالای رم گوشی Galaxy S۲۲ باعث عملکرد بهتر آن نسبت به آیفون ۱۴ است. این رم برای انجام بازی‌ها بسیار مناسب است.

کیفیت دوربین اصلی گوشی Galaxy S۲۲، ۱۰۸ مگاپیکسل است که کیفیت خیلی بهتری را نسبت به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی iPhone ۱۴ دارد. همچنین دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی Galaxy S۲۲ هم قدرت بیشتری را نسبت به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این آیفون پرچم‌دار، دارد. اندازه صفحه این گلکسی پرچم‌دار کمی بزرگ‌تر از آیفون ۱۴ است. علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت iPhone ۱۴ احتمالا بسیار گران‌تر از Galaxy S۲۲ خواهد بود.

مقایسه گوشی iPhone ۱۴ Pro Max با Xiaomi ۱۲S Ultra

قابلیت‌های احتمالی آیفون ۱۴ در مقایسه با سایر گوشی‌های پرچم‌دارگوشی پرچم‌دار Xiaomi ۱۲ Ultra در سال ۲۰۲۲ عرضه شده است. این گوشی نیز در مقایسه با iPhone ۱۴ در زمینه مشخصات فنی، با کیفیت‌تر ارزیابی می‌شود. به‌عنوان مثال دوربین سلفی این گوشی پرچم‌دار ۲۰ مگاپیکسل و دارای کیفیت بهتری نسبت به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی iPhone ۱۴ است. ضخامت گوشی iPhone ۱۴، ۷.۹ میلی‌متر است که ظریف‌تر از این مدل گوشی شیائومی محسوب می‌شود.

ظرفیت رم شیائومی ۱۲ اس، ۸ گیگابایت است که بیشتر از ظرفیت ۶ گیگابایتی آیفون ۱۴ است. نمایشگر شیائومی ۱۲ اس اولترا، ۳۲۲۰ × ۱۴۴۰ است که رزولوشن قوی‌تری نسبت به نمایشگر ۲۷۷۸ × ۱۲۸۴ این مدل آیفون دارد. همچنین اندازه نمایشگر این آیفون ۶.۱ اینچ است که کمی کوچکتر از نمایشگر ۶.۷۳ اینچی ۱۲ اس اولترا است. در نهایت قیمت این آیفون پرچم‌دار ، احتمالا بیشتر از شیائومی ۱۲ اس اولترا خواهد بود.

مقایسه گوشی Samsung Galaxy S۲۱ Ultra ۵G با iPhone ۱۴ Pro Max

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا، یکی دیگر از پرچم‌دارهای کمپانی سامسونگ است. برای مقایسه این گوشی پرچم‌دار با iPhone ۱۴، می‌توان به کیفیت بالای دوربین اولترای سامسونگ اشاره کرد. کیفیت دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل است که در مقایسه با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی iPhone ۱۴، رزولوشن بسیار بالاتری دارد. همچنین رم این گوشی ۱۲ و ۱۶ گیگابایت است که نسبت به رم ۶ گیگابایتی آیفون ۱۴، آن را برای فعالیت‌هایی مثل بازی مناسب می‌کند.

اگر قیمت اولترای سامسونگ یا آیفون ۱۴ بالا است، خرید گوشی‌های میان‌رده مثل Samsung galaxy a۷۲ هم مناسب است. مشخصات ظاهری گوشی A۷۲ Samsung شامل طراحی زیبا، رنگ‌بندی جذاب و سبکی وزن آن است. حافظه داخلی این گوشی گلکسی ۲۵۶ گیگابایت و رم آن ۸ گیگابایت است. همچنین گوشی A۷۲ مدل ۵G در بازار نیز موجود است. گوشی سامسونگ A۷۲ با این که یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود کیفیت قابل قبولی دارد.

درنهایت، گوشی‌های پرچم‌دار به دلایل متنوعی مثل طراحی زیبا، کیفیت بالا، آپشن‌های منحصربه‌فرد و غیره در میان کاربران گوشی‌های هوشمند محبوب است. گوشیiPhone ۱۴ Pro Max یکی از محصولات کمپانی اپل است که در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. قابلیت های احتمالی آیفون ۱۴ در مقایسه با سایر گوشی های پرچم دار مثل Samsung Galaxy S۲۲ Ultra ۵G و Xiaomi ۱۲S Ultra گویای این است که گوشی‌های پرچم‌دار برندهای دیگر به‌لحاظ عملکرد فنی، کیفیت ظاهری و قیمت بهتر از iPhone ۱۴ هستند. البته این محصول هنوز عرضه نشده است و مقایسه به‌صورت احتمالی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.