سخنگوی فدراسیون فوتبال نسبت به ماجرای برکناری اسکوچیچ واکنش نشان داد.

تاج نه تنها اسکوچیچ، بلکه هیچ مربی‌ای را ندیده است/ در مورد کی روش هیچ بحثی نکردیم

به گزارش قدس آنلاین، امروز جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال بعد از این جلسه گفت: اولین جلسه هیات رئیسه در دوره جدید برگزار شد. عمده مباحث مطرح شده بیشتر در مورد بخش های مالی، اداری، وضعیت تیم‌های ملی بود.

وی در مورد اینکه آیا در مورد حضور کی‌روش صحبتی شد، ابراز کرد: هیچ بحثی در این خصوص نشد. در مورد تیم‌های ملی گفت‌وگو و طرح مساله شد اما در این خصوص بحثی انجام نشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا اسکوچیچ ماندنی شد، ادامه داد: در این خصوص هم هیچ بحثی نشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه صادقانه بگوید آیا اسکوچیچ ماندنی شد، اظهار کرد: سرمربی تیم ما اسکوچیچ است. اصرار شما را برای اینکه یک چیزی را تکرار کنیم متوجه نمی‌شوم. حاشیه را که ما به وجود نمی آوریم. برخی دوستان دامن می‌زنند و بعد هم مطالبه می‌کنند که چه شد و چه اتفاقی افتاد؟ آنچه که اتفاق افتاده را برای شما توضیح می‌دهم. تحلیل خودم را نمی‌گویم.

وی در مورد اینکه از همین جلسه اطلاع داده شده در مورد کی روش صحبت شده؛ اما درست نیست نام شخص برده شود، تصریح کرد: این را شما می‌دانید.

اصولی در خصوص اینکه خروج ماجدی گمانه زنی‌ها را بیشتر کرد، گفت: او وبیناری داشت. نمی‌دانم با AFC بود یا فیفا، به این دلیل جلسه را ترک کرد. هیچ نکته‌ای نبود. فدراسیون فوتبال بالاخره بهترین شرایط و تصمیم را برای تیم‌های ملی خواهد گرفت. امروز هیچ صحبت و تصمیمی در این مورد نبود.

اصولی در مورد اینکه آیا با قاطعیت می تواند بگوید اسکوچیچ در جام جهانی روی نیمکت حضور دارد یا خیر، عنوان کرد: اجازه بدهید آنچه که اتفاق افتاده را بگوییم نه چیز دیگری را.

اصولی در مورد اظهارات نماینده مجلس و مسائل مربوط به دادستانی و اینکه تکلیف فدراسیون در صورت اثبات موضوعات چه خواهد شد، گفت: اینجا هستم که در مورد جلسه هیات رئیسه و مصوبات آن صحبت کنم.

وی در مورد اینکه تاج ۱۰ روز است انتخاب شده؛ اما یک دقیقه هم اسکوچیچ را ندیده، عنوان کرد: او خیلی‌ها را ندیده است. سرمربی خیلی از تیم‌های دیگر را هم ندیده است. نباید اینطور برداشت کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آخرین فیفا دی را با دوبازی مهم پیش رو داریم و انتظار می رود این اردو به مربی داده شود که در جام جهانی حضور خواهد داشت نه اینکه در بازی های دوستانه ببازیم و ریسک فدراسیون برای برداشتن اسکوچیچ کم شود، عنوان کرد: توصیه کردید و ممنون هستم. تمام مباحث و گزارشات را بررسی کردیم. جلسه بعدی فکر کنم هفته آینده خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.