نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت:جزیره کیش را با توسعه متوازن باید ساخت چرا که می‌تواند مردم را بیش از پیش در کنار مسئولان قرار دهد و امید آفرین باشد.

نباید اجازه داد فاصله طبقاتی بین مردم و محلات کیش شکل گیرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در جمع مردم جزیره کیش، با تاکید بر اینکه مقصد انقلاب اسلامی ما با تدبیر امام راحل و مقام معظم رهبری، ایجاد یک تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: در شرایطی که فضای عمومی دنیا را جهل و غفلت فرا گرفته است و انسان‌ها از مسیر انسانیت فاصله گرفته اند مسیر حرکت همه ما و سهم هرکدام از ما باید در راستای تحقق این تمدن باشد.

وی، عنصر علم و دانش، اخلاق و سبک زندگی اسلامی را الزام تحقق این تمدن برشمرد و تصریح کرد: ما امروز نیازمند گسترش اخلاق و معنویت در همه سطوح جامعه هستیم تا فرهنگ عمومی جامعه را با سبک زندگی اسلامی در هم آمیزیم.

وی وجود پیوست فرهنگی اسلامی را گام دیگری در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی دانست و عنوان کرد: ماموریت همه ما این است که تمام فعالیت ها نگاه اسلامی داشته باشند و سفارش من به مردمان و مسئولان جزیره این است که همه این امور را با توجه به ویژگی‌های تمدن اسلامی در کیش به پیش برند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بیان کرد: نماز جمعه شانی از شئون ولایت فقیه است و بر همین اساس سه رسالت تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، زبان مردم بودن و امید آفرینی از وظایف ائمه جمعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر امیدافزایی در جامعه، بیان کرد: در روزهایی که رسانه‌های معاند به دنبال سیاه نمایی انقلاب هستند، باید کارهای خوب را به مردم گفت و امید را در مردم زنده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید در کیش اجازه داد فاصله طبقاتی بین مردم و حتی محلات آن شکل گیرد، گفت: جزیره کیش را با توسعه متوازن باید ساخت چرا که می‌تواند مردم را بیش از پیش در کنار مسئولان قرار دهد و امید آفرین باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.