ساری- مدیر مخابرات منطقه مازندران از عدم پوشش مخابراتی در بسیاری از نقاط استان خبر داد.

پوشش مخابراتی در داخل شهرهای مازندران امسال کامل می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نوروزی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با چرایی عدم وجود پوشش مخابراتی مناسب در بسیاری از نقاط شهری استان اظهار کرد: پوشش مخابراتی در داخل شهرها را تا پایان سال کامل می کنیم.
وی در رابطه با برقرار نشدن تماس مشترکین در اغلب نقاط شهر ساری توضیح داد: با نصب دکل مخابراتی در ۸ نقطه ساری این مشکل مرتفع می شود.
نوروزی بیشترین مشکل ساری را منطقه میدان امام(ره) دانست و یادآور شد: با همکاری سپاه بزودی دکل ۴۸ متری در این منطقه نصب و مشکل برطرف خواهد شد.
مدیر مخابرات منطقه مازندران از مجوز احداث ۹ سایت ۵G در استان خبر داد و افزود: سایت های موردنظر در شهرهای ساری، بابل، آمل و کلارآباد راه اندازی می شود.
نوروزی یکی از چالش های اساسی شرکت مخابرات را سرقت تجهیزات از جمله کابل و باطری اعلام کرد و گفت: ۱۵ میلیارد تومان از تجهیزات مخابراتی سرقت شد که اغلب آن در غرب مازندران بوده و به نظرم این سرقت ها ساماندهی شده و با برنامه ریزی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: امسال فقط ۱۰ کیلومتر کابل در تنکابن سرقت شد و این در حالی است که کابل ها زیر زمین دفن و بر رویشان بتن ریخته شده بود.
مدیر مخابرات منطقه مازندران در پایان از افتتاح پروژه ای در روستای هلی همند چهاردانگه خبر داد که در اولین روز هفته دولت کلنگ زنی و در پایان هفته دولت و طی یک هفته به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.