مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از اسکان و پذیرایی از ۵ هزار زائر در موکب امامزاده بی بی زبیده استان قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: هزینه خدمات ارائه شده در این مواکب از عواید موقوفات متصرفی با حمایت متولیان موقوفات غیر متصرفی و خیران تامین شده است.

اسکان و پذیرایی از ۵ هزار زائر در موکب امامزاده بی‌بی زبیده در نجف

به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی با بیان اینکه موکب حضرت سیدالشهدا (ع) اداره کل اوقاف استان قزوین همچون سالیان گذشته در شهر نجف در ابتدای طریق‌الحسین (ع) برپا شده است، اظهار کرد: این موکب خدمات متنوعی را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهد.

وی افزود: روزانه سه وعده غذای گرم در آشپزخانه موکب طبخ و به‌طور میانگین ۱۲ تا ۱۳ هزار پرس غذا در بین زوار توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: پخت ۸ هزار قرص نان در روز، توزیع روزانه هزار لیتر شربت در بین ۲۰ هزار زائر، توزیع ۱۲۰ هزار لیوان آب سرد در بین زائران، اسکان ۶۰۰ نفر از خواهران و ۳۰۰ تا ۳۵۰ نفر از برادران در مکانی با تهویه و امکانات سرمایشی مناسب، ارائه خدمات درمانی، دندانپزشکی، توزیع داروی رایگان و خدمات خیاطی، کفاشی، آرایشگری و تعمیر ویلچر و کالاسکه از دیگر خدمات متنوع موکب حضرت سیدالشهدا (ع) اداره کل اوقاف قزوین است.

مجیدی به ارائه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی توسط موکب حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و گفت: سخنرانی، مداحی و قرائت قرآن و اجرای گروه سرود بین‌المللی انتظار و توزیع بسته‌های فرهنگی شامل چفیه، پیکسل و روسری در بین زائران از جمله این برنامه‌هاست.

وی همچنین از اسکان و پذیرایی از ۵ هزار زائر در موکب امامزاده بی بی زبیده استان قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: هزینه خدمات ارائه شده در این مواکب از عواید موقوفات متصرفی با حمایت متولیان موقوفات غیر متصرفی و خیران تامین شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.