توزیع چهار هزار بسته تحصیلی ویژه دانش‌آموزان نیازمند، طی مراسمی در قالب دهمین دوره طرح سراسری بسته مهر اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی آغاز شد.

توزیع چهار هزار بسته تحصیلی ویژه دانش‌آموزان نیازمند در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در این مراسم گفت: اگرچه امسال لوازم تهیه شده در قالب طرح سراسری بسته مهر برای دانش‌آموزان، ۲ برابر سال گذشته در خراسان رضوی است اما نیاز واقعی دانش‌آموزان بسیار بیشتر از این مقدار است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده افزود: امید است با کمک خیرین و بویژه جذب وقف‌‍‌هایی بیشتر در این خصوص، بتوان متناسب با نیاز دانش‌آموزان این خدمات را ارائه کرد.

توزیع چهار هزار بسته تحصیلی ویژه دانش‌آموزان نیازمند در خراسان رضوی آغاز شد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز در این آیین با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۲ هزار بسته توزیع شد که این کمک ها در سال جاری به چهار هزار بسته افزایش یافته است.
حجت الاسلام غلامرضا عادل افزود: این بسته شامل کیف و لوازم التحریر ویژه دانش آموزان است و در این طرح ۵۵۰ امامزاده و بقعه متبرکه مشارکت دارند؛ ضمن اینکه در زمینه مهر تحصیلی هزار و ۵۷۰ نیت ثبت شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از این گفته بود، با وجود ۶ هزار رقبه آموزشی که با آموزش و پرورش همکاری دارند در تلاش هستند با راه اندازی موسسه‌ای از مدارس وقفی شناسایی شده، آنها را ساماندهی کنند.
طرح سراسری مهر تحصیلی سازمان اوقاف و امور خیریه از سال ۱۳۹۸ آغاز شده است. پارسال ۳۵هزار بسته مهر در کشور بین دانش آموزان نیازمند در استان های مختلف توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.