معاون حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از پیش‌بینی افزایش ۸۰ درصدی استفاده از ناوگان جاده‌ای در دهه پایانی صفر به مشهد، خبر داد.

پیش‌بینی افزایش ۸۰ درصدی استفاده از ناوگان جاده‌ای در دهه پایانی صفر به مشهد

رضا صحراگرد، معاون حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در گفت‌وگو با قدس آنلاین با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌ها در دهه پایانی صفر امسال برای داخل استان ۵۰ درصد و خارج استان ۳۰ درصد، افزایش زائر را خواهیم داشت، اظهار کرد: در تلاشیم که کمبودی در بحث ناوگان جاده‌ای نداشته باشیم و از دیگر استان‌ها هم کمک گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین از کارخانجات و مراکز تولیدی کمک گرفته‌ایم تا ناوگان‌هایی که امکان استفاده در جاده را دارند، پای کار بیاورند و در مقابل هم از تعدادی از ناوگان‌های درون شهری برای جابه‌جایی نیروهای کارخانجات استفاده می‌کنیم تا مشکلی رخ ندهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه به بحث افزایش قیمت‌ها اشاره و تصریح کرد: هنوز نرخنامه اعلام نشده؛ اما به دلیل یک سر خالی بودن اتوبوس‌ها، افزایش قیمت خواهیم داشت و آن دسته از زائرینی که بلیت را پیش‌ خرید کرده‌اند پس از اعلام نرخ نهایی بایستی مابه‌التفاوت را پرداخت کنند.

صحراگرد ضمن بیان اینکه ۲۰ هزار بورشور تهیه و در سطح جاده‌ها به منظور حفاظت از زائرین پیاده پخش شده است؛ توزیع روپوش‌های شبرنگ بین رهبران گروه‌ و برخی زائران و رسیدگی به وضعیت مجتمع‌های خدمات رفاهی را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

خبرنگار: فرزانه زراعتی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.