پیکر مرحوم سید رضا موید شاعر آئینی و اهل بیت (ع) با حضور ذاکران برجسته کشور و اقشار مختلف مردم در مشهد تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر مرحوم موید شاعر پیشکسوت اهل بیت(ع) در مشهد تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، در آیین تشییع پیکر این شاعر نامدار که از حسینیه کرمانیها تا حرم مطهر رضوی برگزار شد دوستداران، اهالی شعر و هنر و جمعی از مسوولان استانی نیز حضور داشتند.

پیکر مرحوم موید شاعر پیشکسوت اهل بیت(ع) در مشهد تشییع شد

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، در صحن کوثر حرم رضوی بر پیکر این شاعر مشهدی نماز اقامه کرد و پیکر مرحوم موید در صحن آزادی حرم‌ مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

پیکر مرحوم موید شاعر پیشکسوت اهل بیت(ع) در مشهد تشییع شد

سیدرضا موید خراسانی متولد سال ۱۳۲۱ در مشهد بود. این شاعر دارای قریحه ای سیال و روان در سرودن شعر به ویژه اشعار مذهبی بود به نحوی که آیات و روایات به همراه سیره زندگی اهل بیت (ع) و داستان های تاریخی در شعرهای وی بسیار به چشم می خورد.

علاوه بر آن، مضامین انقلابی و حماسه سرودهای دفاع مقدس نیز در دریای اشعار او موج می زند که این امر مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

از آثار سید رضا موید می توان به گل های اشک، جلوه های رسالت، نغمه های ولایت، سفینه های نور، چکامه عشق و گلبرگها، دم پاره های سینه زنی اشاره کرد.

این مداح و شاعر پیشکسوت اهل بیت (ع) پس از ۲ هفته بستری شدن در یکی از بیمارستان های مشهد، به دلیل عارضه کلیوی عصر روز گذشته دارفانی را وداع کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.